Kære Aminoiværksættere. Har du en god forretningside og savner en investor, så er her muligheden for at præsentere din virksomhed på Investormessen 2010 til september i Bella Center.
Vi har besluttet at lave et helt afsnit KUN til mikroselskaber som kan præsentere sin virksomhed og sin forretningsplan. På messen INVEST2010 i Bella Center 11. og 12. september vil du få lejlighed til at møde prof. investorer og evt sætte et møde op på messen. (vi udlåner gratis møderum). Hver time over de 2 dage vil en virksomhed blive præsenteret i ca. 5-7 min.
Vil du gerne se din virksomhed vokse, så er det måske her du skal slå til.
Vi ved jo godt at pengene ikke "hænger" løst, så vi har lavet en speciel løsning til Amino-folket. Prisen er "kun" 4.000 kr. for en standplads på ca. 3 m2 (du kommer til at stå i samme afsnit som alle de andre microselskaber).
Kære Amino iværksættere. Har du en god forretningside og savner en investor, så er her muligheden for at præsentere din virksomhed på Investormessen 2010 til september i Bella Center.
Vi har besluttet at lave et helt afsnit KUN til mikroselskaber som kan præsentere sin virksomhed og sin forretningsplan. På messen INVEST2010 i Bella Center 11. og 12. september vil du få lejlighed til at møde prof. investorer og evt sætte et møde op på messen. (vi udlåner gratis møderum). Hver time over de 2 dage vil en virksomhed blive præsenteret i ca. 5-7 min.
Vil du gerne se din virksomhed vokse, så er det måske her du skal slå til.
Vi ved jo godt at pengene ikke "hænger" løst, så vi har lavet en speciel løsning til Amino-folket. Prisen er "kun" 4.000 kr. for en standplads på ca. 3 m2 (du kommer til at stå i samme afsnit som alle de andre microselskaber).
(det er faktisk efter en god debat her på Amino at ideen til denne event kom frem)
Det lyder som en god mulighed og jeg er sikker på der er mange der vil finde det interessant.
Men kan du ikke fortælle lidt mere om hvem det er der står bag messen - hvem er du osv. Jeg har været på din side og blev ikke meget klogere. Tænke at Bella måske havde nogle oplysninger men der er kun en Jagt messe den 11 og 12 spetember.
Jo det kan du tro. Jeg er medejer af Daytradecenteret i Danmark se www.daytradecenter.dk I den forbindelse har vi fåen en hel del medlemmer som kommer hos os og investere deres penge i bla. aktier, valuta, oie osv. (der er et klip på hjemmesiden fra tv2 så du kan se hvordan det foregår).
Nu har vi fået den ide at starte en messe som knytter det hele sammen. Min interesse for iværksætteri, kommer fordi jeg selv er iværksætter og har haft en del virksomheder..
Jeg håber det giver svar på dine spørgsmål ellers, spørg du bare.
NB: jeg har spurgt Martin om han vil komme og åbne den del af messen som har med Mikroselskaber (han har dog ikke haft mulighed for at give svar endnu).
Jo det kan du tro. Jeg er medejer af Daytradecenteret i Danmark se www.daytradecenter.dk I den forbindelse har vi fåen en hel del medlemmer som kommer hos os og investere deres penge i bla. aktier, valuta, oie osv. (der er et klip på hjemmesiden fra tv2 så du kan se hvordan det foregår).
Nu har vi fået den ide at starte en messe som knytter det hele sammen. Min interesse for iværksætteri, kommer fordi jeg selv er iværksætter og har haft en del virksomheder..
Jeg håber det giver svar på dine spørgsmål ellers, spørg du bare.
NB: jeg har spurgt Martin om han vil komme og åbne den del af messen som har med Mikroselskaber (han har dog ikke haft mulighed for at give svar endnu).
Super så fik vi den med håber der kommer en del til messen.
- og så super godt tænkt med et daytradecenter - det er da innovativt tænkt!