Hej igen Peter.
Jeg anmelder heller ikke nogen, jeg sad bare inde på Disney og snakket om det i sidste uge, og de prøver at få det stoppet i Danmark.
Jeg blev kontaktet af et stort sommerland her i landet, fordi de ville købe folieballoner, og han endte med at sige at hvis ikke jeg kunne levere til 3 kr. pr. stk. så kunne jeg glemme det, for så ville han hellere sælge kopi balloner. og det er hans holdning der pisser mig af, som jeg skrev i et af mine tidligere indlæg, så er vi to i Danmark som ikke sælger kopivare, og det er mig og dig.
Ja jeg har sagt at "Jeg arbejder med balloner fordi jeg synes det er sjovt - ikke fordi jeg skal tjene penge - så havde jeg nok lavet noget andet." men nu hvor jeg giver så meget til Børneulykkesfonden og Børns voksen venner, så bliver jeg sur over at andre laver noget ulovligt så det går ud over penge til de børn.
Jeg skal ikke klage, jeg har så travlt at jeg er nød til at vælge meget fra og give noget væk for at få tid til det hele, men folk der bevist laver noget ulovligt kan jeg ikke have.
.