Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender regler ang kopivarer??

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ballonbutikken.dk :

Disney køre hele tiden sager på dem, mit problem er bare at mange danske web shop sælger dem uden problemer, og jeg har ringet og snakket med et par af dem, og de siger bare at så længe den går, ja så går den jo.

Hvorfor slår Disney ik ned på dem, som forhandler de ulovlige balloner? Det virker wierd, da det er metoden, som de fleste fashion mærker bruger med enorm succes...

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

De kæmper også meget, men de er ude i hele verden med de "lorte balloner" og hver gang de får en bøde, ja så laver de bare en ny slags, jeg ville bare godt have stoppet dem her i landet, og jeg ville da godt lægge de danske kopi forhandler ud her men det må jeg ikke, for man må ikke udgive nogen øv øv Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:14

www.ballonbutikken.dk :

jeg ville bare godt have stoppet dem her i landet, og jeg ville da godt lægge de danske kopi forhandler ud her men det må jeg ikke, for man må ikke udgive nogen øv øv Smile

Send linket til Disney i Danmark med info om, at de krænker deres varemærke osv... Mon ik de tager sådan en henvendelse seriøst?

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jo jeg vil da lige prøve, jeg arbejder meget sammen med Disney Danmark og er tit inde og lave noget for dem, og er blevet rigtig gode venner med de fleste der inde fra, så jeg prøver lige i morgen

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:07

www.ballonbutikken.dk :

Jo jeg vil da lige prøve, jeg arbejder meget sammen med Disney Danmark og er tit inde og lave noget for dem, og er blevet rigtig gode venner med de fleste der inde fra, så jeg prøver lige i morgen

Er sikker på, at Disney Danmark har advokater koblet på, og at de vil tage det meget seriøst... Desuden kan du jo fortælle dem, at det rammer dig som forhandler hårdt, og at det derfor er nødvendigt med action fra deres side. Det er jo ideen med at have et varemærke ;D

MVH
Nike Solbriller

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:26

Kaffe & Co:
Hej FS er der ikke noget med at man skal betale et depositum for at få et foged forbud gennemført?

Det kommer an på om man vil have nedlagt et forbud for salg inden sagen behandles, sådan var det engang Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:35
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvem laver kopien og hvis nummeret ikke er det samme er det jo ikke en kopi - desuden ved du jo sikkert at FlexMetal laver mange kopier og man kan se det på dem. Lightning McQueen er så vidt jeg ved hos Anagram og de tager sig sikkert også af kopisterne - hvis du ved det, så sladr de rigtige steder og ikke til Politiet, men det skader næppe din forretning, at der er nogen der kopiere lidt hist og her - hvad skulle de få ud af det?

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Flot Peter.

Men lige med Lightning McQueen der har Flex metal tabt sagen i 2009, så JO det er en kopi, de forsætter bare med at sælge den.

Og det skader ikke min forretning for jeg har faste underskrevet aftaler i flere år frem, problemet ligger bare i at jeg hader folk som ikke selv kan finde på deres egene ideer, men er nød til at kopier andre, Der er plads til os alle sammen i den her ballon verden, der er bare nogen der syntes at de skal køre på frihjul.

Og det med at sladder de rigtige steder?? hvis man har en anmeldelse om kopivare så skal det ske til Politiet, tjek selv www.politi.dk  og skriv så kopivare

Den der går i andres fodspor, kommer aldrig foran

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan er det jo - If you can't beat them join them.

Du får ikke ikke noget ud af at anmelde dem. det er Disney's opgave, næppe din og jo det er da ærgeligt at nogen kopierer men sådan er det jo allevegne både i vores branche og også alle de andre og det kan næppe stoppes.

Sålænge vi begge har til dagen og vejen er det jo fint ik. 

Husk hvad du selv sagde en gang - "Jeg arbejder med balloner fordi jeg synes det er sjovt - ikke fordi jeg skal tjene penge - så havde jeg nok lavet noget andet."

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:22

Hej igen Peter.

Jeg anmelder heller ikke nogen, jeg sad bare inde på Disney og snakket om det i sidste uge, og de prøver at få det stoppet i Danmark.

Jeg blev kontaktet af et stort sommerland her i landet, fordi de ville købe folieballoner, og han endte med at sige at hvis ikke jeg kunne levere til 3 kr. pr. stk. så kunne jeg glemme det, for så ville han hellere sælge kopi balloner. og det er hans holdning der pisser mig af, som jeg skrev i et af mine tidligere indlæg, så er vi to i Danmark som ikke sælger kopivare, og det er mig og dig.

Ja jeg har sagt at "Jeg arbejder med balloner fordi jeg synes det er sjovt - ikke fordi jeg skal tjene penge - så havde jeg nok lavet noget andet." men nu hvor jeg giver så meget til Børneulykkesfonden og Børns voksen venner, så bliver jeg sur over at andre laver noget ulovligt så det går ud over penge til de børn.

Jeg skal ikke klage, jeg har så travlt at jeg er nød til at vælge meget fra og give noget væk for at få tid til det hele, men folk der bevist laver noget ulovligt kan jeg ikke have.

.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)