Jeg arbejder i øjeblikket på at få udgivet et månedlige tegneserie magasin her i Danmark og tænkte at jeg lige ville skaffe noget feedback på coveret her inde.
Det første billed er et foto af prøve eksemplaret, figuren på coveret er magasinets maskot.
De overvejelser til ændringer jeg har følger i det næste billed hvor jeg i ms paint har tilføjet et bjælke med thumbnails af tegneserie og en undertekst. Der udover skal pris tagget og titlen nok gøres lidt større.
Jeg har fået forslået at jeg muligvis skal ændre coveret så det ligner mere et andet magasin og gøre det meget mere tydeligt at det handler om tegneserie, noget som ligger uden for mine evner så det tredje billed er af det magasin.
Enhvert feedback er mere end velkommen og I spørg bare ind, hvis der er nogle spørgsmål.
Måske mener personen bag forslaget at der skal være lidt flere striber ind over forsiden, hvad ved jeg. Jeg synes nu at det ser ganske fint ud som det er nu, især med div. thumbnails som viser indhold. Hvorfor ligne en kopi af et andet magasin.
@Holger: Jeg prøver det lige for at se hvordan det ser ud. Er der nogle bestemt grund til at du syntes at det skulle være langs ryggen?
Jeg kunne forsøger at se hvordan det ser ud med ramme fra tegneserie som thumbnails, men ved ikke om de enten blive for store og fylder for meget, eller om de blive for lille og gøre det svært at se detaljerne.
@Thomas: Takker, altid godt at høre at folk syntes om ideen.
Jeg synes godt du kan bruge din forside tegning som bagrund til forsiden, men måske kunne du tydliggøre at det er et månedsmagsin om tegneserier ved, at fortælle om indholdet i magasinet til venstre for figuren.
Hvordan har du tænkt dig at få trykt og distribuere magasinet?