Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo wordpress spørgsmål :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

John Pedersen:

Lige min pointe, og det viser blot diskussionen blandt SEO folk. Men Thomas du har jo pulsen på markedet så du må da have hørt det andre steder.

For at omgå DC begynder folk så at oversætte tekster på flere sprog og så tilbage til hovedsproget i håb om at det bliver unikt.

Nogen der har erfaring med det?

Ja da - jeg har hørt det mange steder. Men jeg har ikke hørt det fra professionelle og dygtige SEO folk, som du nævner, skulle diskutere det. Hvorfor skulle de diskutere, om duplicate content er et problem eller ej? Det er jo faktuel viden, at det er endda et stort problem.Det ville jo svare til, at astronauter begyndte at diskutere, om Jorden er flad eller rund.

Du kan jo spørge dig selv, hvorfor Google f.eks. bruger kræfter på at udvikle canonical tag (som udelukkende har til formål at afbøde skaderne ved DC). Eller hvorfor de gør sig så megen ulejligehd med at forklare i deres retningslinjer, hvordan det kan undgås?

Og bare for at ingen skal være i tvivl: Der er tidligere i tråden nævnt, at DC ikke skulle være et problem, når blot det er på samme domæne. Lyt ikke til det - det er ren ammestuesnak.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 01:14

Hej igen

Tak for forklaringen.

John Pedersen

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:58

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)