Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"genbrugs" flipflops

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ligger i forhandlinger med et firma som laver nogle produkter inden for mit kerneområde, men derudover laver de nogle rigtig spændende miljørigtige produkter.
Et af dem er 2 modeller af "genbrugs" flipflops, lavet af genbrugsmaterialer som fx. plastikbæreposer, gamle såler etc. tror i der kunne være salg i sådan nogle?

Jeg tænker - vi er i en tid hvor miljø betyder mere og mere og disse skader ikke miljøet på nogen måde, da det er lavet af genbrugsmaterialer og intet andet.

Hvilke butikker skal jeg evt. have fat i og have dem ud i?

De to modeller ser sådan her ud:

http://lindau.dk/flipflop1.jpg

http://lindau.dk/flipflop2.jpg

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:08

slet ingen som har noget at sige om dem?

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:18

Det kommer an på prisen, hvor du kan sælge genbrugs flipflops.

De viste flip flops koster 10 kr i supermarkederne i Danmark. Hvis din salgspris svarer til kædernes indkøbspriser, så alt jo godt.

Alternativ prøv skokæderne eller specialhandlen generelt.

Mvh

Holger

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:20

Hej Janus.

Jeg ville aldrig selv vælge at gå i sådanne sandaler. Jeg synes de ser for billige ud.

Ligesom alt andet man bærer udstråler man forskelligt alt efter hvilket tøj, og her klipklapper, man har på. Dem som ser sandalerne ved formentligt ikke at der er tale om et næsten 'fair-trade/genbrugsprodukt.

Men der er formentligt et marked for dem, jeg tror bare det er vigtigt at finde ud af hvem der vil gå i sådanne sandaler først.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 11:39

Tanken er god, men der skal sælges en del, før du kan tjene penge på dem.

En anden ting er udseendet. Det er ikke de mest flaterende flipflopper jeg har set og i DK, hvor halvdelen af året er vinter, vil du ingen sælge. Lande som Thailand/Indonesien osv. har et stort forbrug af flipflopper så der ville sikkert være et større markede for dem.

Jeg tror danskerne går op i udseenet og ligeså magelighedden i skoen og disse ser mere ud til tanken om genbrug frem for pasform og designet. De ser billige ud, trods den gode tanke.

Nu kender jeg ikke dit koncept, men hvis halvdelen af penge gik til ulande eller et pecefikt hjælpeproject, ville du af bamhjertighed sikkert kunne sælge en del. Det vanskeligste i det project ville være at markedesføre ideen stort og bredt nok. Med mindre hele din virkesomhed bestod af varer, der netop støttede et eller andet.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:42

Hej

Er der ikke noget med at flere og flere hoteller gør sig grønne... altså hoteller med fokus på miljø, genbrug, økologi  m.m.  Ofte er der gratis klip-klapper på værelset, måske kunne du få afsat nogen den vej. Nu kender jeg ikke prisen på dine klip-klapper... så tilgiv mig hvis de er i den helt anden ende af pris-skalaen .-)

/almulimann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)