Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website Priser

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om jeg vil kalde en timepris på 280 "dyrt" som nogen af de andre. 

Vi er i nogenlunde samme branche (IT branchen, jeg sælger webshops og konsulentydelser), og jeg kender ingen der som freelancer tager mindre en 500 i timen. Selv ligger vores priser typisk omkring de 850 i timen (undtagen vores shop produkter da produktionen er outsourcet).

Om der så er folk der laver logoer og visitkort billigere skal jeg ikke udtale mig om. Men husk også at alt ikke er pris. Der er også noget der hedder service og kvalitet. Vi kan tage 850 i timen fordi folk vil betale det. Det handler om ens trackrecord og referencer. Så... jeg ville få nogle lækre referencer på siden og så hæve din timepris :)

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:16

Se der er netop det, jeg har nogle referencer som jeg ikke lige har fået op endnu. men jeg er også nystartet, og derfor sætter jeg time prisen lidt lavere. man kan jo så sige at der er inkluderet nogle timer i de forskellige opstarts pakker. men det fremgår måske ikke godt nok.

Men tusind tak for dit indput :D glæder mig over at dette forum er så aktivt, også selv om man får en del kritik ;) man skal jo bare tage det som noget positivt :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:19

Så ville jeg bruge noget krudt på at opbygge en god showcase. I stedet for at få peanuts fra et par kunder (som du alligevel ikke tjener noget særligt på).

Så brug et par nætter på at lave et par fede designs som du kan bruge til at hæve din egen pris og tiltrække kunder som ikke kun ser på en timepris.

Det er iøvrigt noget som du kan gøre lige NU, og ikke vente på at du evt. fanger en fisk (kunde) i nettet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)