Det ser også ud til at saksen er kommet en tur forbi hovedet. |
Boysen:
Hej Boysen
Har kigget lidt på Flip og set at der er forskellige modeller - hvilken model bruger du?
Det ser også ud til at saksen er kommet en tur forbi hovedet. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hej Boysen Har kigget lidt på Flip og set at der er forskellige modeller - hvilken model bruger du? |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Ja nemlig.. |
Man må dog håbe på at han ikke er kommet til at klippe den lille Børge der sidder mellem benene. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
|
Det kan måske være at det er den lille pølse der ligger på grillen. |
|
Hej Kenneth God start. Lidt feedback Definèr hvert videoklip 100 %. Et klip til præsentation, hvor du fortæller om virksomheden, og flere andre klips til de diverse ydelser du sælger. Det bliver mere målrettet og brugervenligt. Dernæst så vær ikke bange for små talefejl (hvis det er derfor du klipper så meget ). Det kan yde en charme med lidt leden efter ordene. Optag dig selv fra mere end en vinkel foran den grill, brug evt grillen og vis hvad det er du taler om. Dernæst ja lyd som Mikkel siger. Men god start. Og video præsentationer er nu og det er fremtiden |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tak Jimi Netop punktet med hvor jeg skrev et de kommende klip skal være mere afslappet, skal netop give plads til det du skriver. Jeg syntes det er super fedt at klippe mellem sætningerne og ja fra forskellige vinkler.... desværre har jeg her klippet i sætningerne også bliver det lidt for meget krampe agtigt :) Tak for din feedback |