Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mal min bil for en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have lavet noget rust på min bil, og i den forbindelse overvejer jeg at få lavet en fuld lakering i en anden farve.

Derfor tænkte jeg på om der sidder en autolakerer derude der kunne have interesse i at bytte en lakering af min bil med en ny professionel hjemmeside.

Jeg kan levere en hjemmeside i et flot og elegant design, og i et system der gør at i selv nemt kan holde hjemmesiden opdateret uden nogen kendskab til programmering.

Der er ingen yderligere omkostninger i forbindelse med hjemmeside, det eneste det kræver er et webhotel og et domæne og her kan jeg også være behjælpelig med at finde det rette.

Jeg har en Polo 1,6 1996 i blå, som jeg godt kunne tænke mig var metalsort. Var det en aftale i kunne have interesse i?

Læs eventuelt mere om vores CMS løsning, eller se udvalgte hjemmeside referencer . Skriv her i tråden, eller send mig en mail på kasper@infront.dk hvis det har interesse.

Jeg må nok hellere tilføje at bilen står i Aalborg, så en autolakerer i omegnen af nordjylland er at foretrække.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard
inFront media

PS: Jeg er faktisk ikke klar over om der er et skattemæssigt problem i sådan et tilbud?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at der ikke sidder en autolakerer derude og mangler en hjemmeside?

Eller at der sidder nogen der kender en autolakerer der mangler en hjemmeside :) ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)