Super gode ide'er, det skal helt sikkert med! |
Hej
Prøv at kontakte nogle forsikringsselskaber.....
Super gode ide'er, det skal helt sikkert med! |
Hej Prøv at kontakte nogle forsikringsselskaber..... |
Prøv evt el installatører de vil måske selv kunne få kunder på det. |
Prøv lige at læse overskriften "Hvor kan jeg skrive om brandsikkerhed online?" og forklar mig venligst dernæst hvordan man gør det hos el-installatøren - fordi jeg er da helt lost.... JH |
Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.
Jamen så prøver ja da også med den branche jeg selv åbner en webshop indenfor i løbet af 1-2 uger, sejlere... og deres både. Kan sagtens forestille mig at give dig plads i et nyhedsbrev, hvis det engang (når jeg forhåbenligt får banket en solid modtagergruppe op) skulle have din interesse. :-) Men Dansk Sejlunion(www.sejlsport.dk), og Danske bådejere (www.danskebaadejere.dk/) kunne være relevante. /almulimann |
Tak for Jeres indspark, det er super brugbart |
Jeg vil da gerne hører Aalborg Samaritter Korps om du må komme på deres side hvis det har interesse ? |
Ellers tak Mikkel, målgruppen er ganske enkelt alt for lille. Men tak for hjælpen |
Okay det er helt iorden Tilbudet skulle du dog have
God Søndag |
Hej Forklaring er følgende. Der opstår ca 3000 brande som skyldes for dårlig el installation eller forkert anvendelse af elektriske komponenter. Som jeg ser det vil der være en mulighed for at trådstarteren vil kunne hjælpe elinstallatøren med at oplyse dennes kunder omkring hvilke farer der ligger i en for dårlig el installation og også oplyse om hvad der kan gøres for at forebygge og hvilke tiltag der kan laves når ulykken indtræder. Jeg håber at svaret er fyldestgørende mvh. Preben |