Mange af jer kender sikkert allerede www.lipsum.com men jeg bliver altså lige nødt til at udtrykke min begejstring for sitet ![]() Jeg har jævnligt brug for dummytekst for at se hvordan websites og applikationer ser ud med noget der minder om almindelig tekst. Jeg har i mange år bare tastet tilfældigt på tastaturet, men det ser tosset ud, og det kommer heller ikke til at ligne rigtige tekster. Derfor er Lorem Ipsum tekster perfekte til test, og kunder får et bedre indtryk af slutresultatet end hvis der bare er blanke sider. Og til det formål er www.lipsum.com altså bare god. På forsiden angiver man bare hvor meget tekst man skal bruge, og så genereres det, og vises på en ny side. Enkelt, brugbart og gratis! Håber I kan bruge det til noget ![]() mvh Carsten |
Dato: 15-11-2006 11:03:28 Forfatter:Carsten Jacobsen Hej Amino''er,
Mange af jer kender sikkert allerede www.lipsum.com men jeg bliver altså lige nødt til at udtrykke min begejstring for sitet
Jeg har jævnligt brug for dummytekst for at se hvordan websites og applikationer ser ud med noget der minder om almindelig tekst. Jeg har i mange år bare tastet tilfældigt på tastaturet, men det ser tosset ud, og det kommer heller ikke til at ligne rigtige tekster. Derfor er Lorem Ipsum tekster perfekte til test, og kunder får et bedre indtryk af slutresultatet end hvis der bare er blanke sider.
Og til det formål er www.lipsum.com altså bare god. På forsiden angiver man bare hvor meget tekst man skal bruge, og så genereres det, og vises på en ny side. Enkelt, brugbart og gratis!
Håber I kan bruge det til noget
mvh Carsten
Jep en fed side, jeg brugte rigtig meget - inden det blev indbygget i InDesign...
/Mathias