Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lorem Ipsum tekster - lipsum.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er,

Mange af jer kender sikkert allerede www.lipsum.com men jeg bliver altså lige nødt til at udtrykke min begejstring for sitet

Jeg har jævnligt brug for dummytekst for at se hvordan websites og applikationer ser ud med noget der minder om almindelig tekst. Jeg har i mange år bare tastet tilfældigt på tastaturet, men det ser tosset ud, og det kommer heller ikke til at ligne rigtige tekster. Derfor er Lorem Ipsum tekster perfekte til test, og kunder får et bedre indtryk af slutresultatet end hvis der bare er blanke sider.

Og til det formål er www.lipsum.com altså bare god. På forsiden angiver man bare hvor meget tekst man skal bruge, og så genereres det, og vises på en ny side. Enkelt, brugbart og gratis!

Håber I kan bruge det til noget

mvh Carsten

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:16
Dato: 15-11-2006 11:03:28 Forfatter:Carsten Jacobsen Hej Amino''er,

Mange af jer kender sikkert allerede www.lipsum.com men jeg bliver altså lige nødt til at udtrykke min begejstring for sitet

Jeg har jævnligt brug for dummytekst for at se hvordan websites og applikationer ser ud med noget der minder om almindelig tekst. Jeg har i mange år bare tastet tilfældigt på tastaturet, men det ser tosset ud, og det kommer heller ikke til at ligne rigtige tekster. Derfor er Lorem Ipsum tekster perfekte til test, og kunder får et bedre indtryk af slutresultatet end hvis der bare er blanke sider.

Og til det formål er www.lipsum.com altså bare god. På forsiden angiver man bare hvor meget tekst man skal bruge, og så genereres det, og vises på en ny side. Enkelt, brugbart og gratis!

Håber I kan bruge det til noget

mvh Carsten

Jep en fed side, jeg brugte rigtig meget - inden det blev indbygget i InDesign...

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:25
Jep, den er nemlig supergod :) Jeg er dog så begyndt at bruge teksten på forsiden, da den ser mere "naturlig" ud iforhold til dansk.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:55
Vi bruger det nærmest dagligt

Servicen er så simpel, at det næsten er for let, men hold nu op hvor er det genialt når man sidder og layouter, og lige mangler noget indhold.

Thumbs up.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:21
Tror den er en af de mest nyttige og simple ting jeg er faldet over på nettet.. Har også brugt den de sidste par år, og bruger den da også hver gang jeg sidder og skal layoute :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)