Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp mht Outlook.....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ingen haj når det kommer til Outlook... jeg regnede med da jeg åbnede min lille butik at jeg bare kunne skrive alle mine kunders mailsadresser ind og sende en fælles mail til dem en gang om måneden... indtil nu er det gået sån okey... de sidste måneder har der været lidt problemer, lidt langsomt og masser af 'kan ikke sende til' beskeder. Og nu får jeg så en mail om jeg skal rette min stmp til astmp, noget med TDC serveren.... og noget med jeg ikke kan maile til hotmails.... og ja... hvad gør man så? Den vil ikke sende min mail ud af systemet den ligger bare og kigger i udbakken... det handler om 250 personer, det da ikke så vildt? 109 kb.... eller....

Blondinen her (hvilket jeg ikke er) har brug for noget mailhjælp......- håber der er en eller anden som kan skrive hvad jeg skal og hvad jeg gør forkert????

1000 tak på forhånd:)

Rikke

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:30

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:39

Det du skal ændre er fra  smtp til asmtp samt porten til den udgående skal ændres fra 25 til 587

Har du flere problemer så skriv, så ringer jeg lige til dig. Arbejder med det der skidt hver dag ;-)

Mvh

AdamO

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Apr 10
Skrevet kl. 11:39

Hold nu op... det jo fantastisk at få så hurtig svar:) 1000 tak John.... jeg prøver lige og så må vi se om det lykkedes.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Apr 10
Skrevet kl. 11:41

jamen det jo helt vildt det her.... så hjælpsomme I er... super sted det her!!! Tak Adam - jeg vil lige prøve og se om JEG SELV KAN.... griner....

Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 11:42

Hehe, det er bare helt i orden. Ellers bare smid en pm. Sidder inde ved TDC lige nu nemlig :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Apr 10
Skrevet kl. 12:07

Hvad er en PM?????

Anyway.... den siger til mig at i Konfigurere...... at der er ikke tilgængelige krypterede forbindelse til min mailserver....

Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 12:10

Giv mig lige 10 min. og send mig dit nummer så ringer jeg dig lige op, så får vi det til at virke :)

pm = privat message

Mvh

AdamO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)