Fyraftensmøde: Det første årsregnskab (København)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Hej Aminoer
Inloco
Regnskab afholder den 30. november et lille fyraftensmøde for nye iværksættere. Det handler om det 1. årsregnskab og hvordan den
udvidede selvangivelse ser ud.
Svar
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Stones
Skrevet
15-11-2006 kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Anette
Jeg er med på vognen her, og har netop mailet til jer.
Glæder mig til at få støtte til det første årsregnskab.
M.v.h.
Stones
Svar
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Mødet er flyttet fra Inlocos lille lokale til Nansensgade 19,2 ., hvor Krifa-Erhverv har lånt mig et lokale, så vi har lidt bedre plads. Jeg sender mail ud til jer, der er tilmeldt, i slutningen af ugen.
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Allan Hansen
Skrevet
20-11-2006 kl. 08:30
Svar
Det er ærgeligt, at det er i København - selvfølgelig ikke for jer københavnere, men for os udenfor Sjælland Ville ikke have noget imod at betale for et tilsvarende arrangement i fornuftigt kørselsafstand fra Odense.
Svar
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Ja, men det er da ikke umuligt at holde et tilsvarende møde i Odense, hvis der er interesse nok for det. Jeg spørger lige heltinderne, og så kan vi jo snakke mere om det, hvis det viser sig, at du ikke er den eneste fra Fyn, som er interesseret.
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Allan Hansen
Skrevet
20-11-2006 kl. 09:13
Svar
Ville også kunne tage min bil og køre til trekantsområdet eller lign. København er dog bare lige langt nok væk.
Svar
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
OK, det lyder jo godt. Nu tjekker jeg lige mulighederne i Odense, og så ser vi, hvad der sker....
Svar
Tilmeldt 30. Mar 06
gbl
Skrevet
20-11-2006 kl. 15:53
Svar
Hej Anette
Jeg vil også gerne deltage hvis du afholdte et lignende arrangement på fyn eller i Jylland.
Svar
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Ny tråd om Fyn starter lige om lidt.....
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Allan Hansen
Skrevet
21-11-2006 kl. 17:31
Svar
Jeg kan ikke rigtig finde den tråd om Fyn.... ?
Svar