Jeg har fundet min virksomheds navn og nu skal have det sat op med den rigtige skrift, de rigtige farver osv. Der ud over skal jeg have designet et lækkert logo og have hjælp med farver mm. som selvfølgelig skal gå igen i butik, webshop osv.
Jeg vil endnu ikke skrive for meget om selve konceptet her, men det er ikke ''industrielt-masseproduktions-bilforhandler-fabriks-agtigt'', mere ''hyggeligt-kreativt-og lidt-anderledes-agtigt''. Det er i hvert fald vigtigt at du har humor, er kreativ og har sans for form og farver.. Bare rolig "den udvalgte" skal nok få indsigt i hemmelighederne og ikke arbejde i blinde..
Hvor finder jeg lige dig jeg skal bruge til opgaven??
Jeg vil meget gerne give et bud - det lyder som en god opgave der er lidt forvekslende fra det coorporate-design folk plejer gerne at ville have; så jeg forestiller mig allerede noget nu der er håndtegnet måske med nogle krummelyrer - fra 1900-tallet-agtigt :) Men det vil jo så hjælpe gevaldigt, hvis du vil løfte en flig af tæppet og fortælle hvad det er dit nye firma drejer sig om.
Om ikke andet er du jo altid velkommen til at skrive
Den Kreative Bjergbestiger kan tilbyde dig et logodesign der er unikt og rammer målgruppen perfekt. Efter 10 år i reklamebranchen og som logodesigner har Den Kreative Bjergbestiger stort kendskab til form- og farveteori.
Du kan se eksempler på tidligere logoer på, http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx
Hvor finder jeg lige dig jeg skal bruge til opgaven??
(uhhh lyder næsten som en kontakt annonce)
Jamen det er da bestemt også det Amino er til for - håber du finder en der kan finde den helt rigtige identitet til dig. Vil egentlig normalt også have budt på opgaven, men da vi er fuldt booket for tiden vil jeg i stedet henvise dig til Daniel fra Den Kreative Bjergbestiger - da hans grafiske arbejde med logoer og identitet er helt på toppen.