Jeg står og mangler en bærbar computer, og ville spørge om der var nogle af jer der havde en tilsalg, eller måske kendte et site hvor der blev solgt brugte bærbare computer?
Mine krav til den er:
Min. 17" skærm. Min. 100gb harddisk. Mærke: Acer, HP Windows Vista
I og med at man høre så meget om stjålne varer efterhånden, så er jeg ikke særlig tryg ved at købe på dba eller qxl, så derfor ville jeg høre om der var nogle af jer derude der sidder inde med et bærbar computer, som lever op til de få krav jeg har.
Du kan få/købe en ny fra kr. 3.500 med Windows 7 og ellers dine øvrige krav.
Hilsen
Tonny
Kan man det?
Nu er det efterhånden noget tid siden jeg købte min (som så er gået i stykker efterfølgende), da jeg købte min kostede den knapt 8.000 kroner, men hvis det passer det du siger der, så vil jeg da prøve at tage et kig på det.
Jeg må give Tonny ret - du kan få nogle rigtig gode computere til næsten ingen penge.. Jeg var selv meget kritisk i forhold til Aldi´s computere, men efter at have lånt en de sidst par måneder må jeg faktisk sige den fungere utrolig godt. Mærket er Medion, men er selvfølgelig ikke lige sådan en du efterspørger, men jeg synes den virker rigtig godt, og fylder meget lidt i tasken. Og du får windows 7 og office 2007 med.
Men er jo meget en smags sag - men hvis du kender en der har en, så prøv den da af. Jeg synes i hvert fald ikke jeg kan sætte fingeren på noget.
Jeg må give Tonny ret - du kan få nogle rigtig gode computere til næsten ingen penge.. Jeg var selv meget kritisk i forhold til Aldi´s computere, men efter at have lånt en de sidst par måneder må jeg faktisk sige den fungere utrolig godt. Mærket er Medion, men er selvfølgelig ikke lige sådan en du efterspørger, men jeg synes den virker rigtig godt, og fylder meget lidt i tasken. Og du får windows 7 og office 2007 med.
Men er jo meget en smags sag - men hvis du kender en der har en, så prøv den da af. Jeg synes i hvert fald ikke jeg kan sætte fingeren på noget.
Held og lykke med jagten :b
Mvh Uffe.
Har prøvet at tage et kig bare på Elgiganten's hjemmeside, og der fandt jeg en super fed en.
Er ikke interesseret i Windows 7 lige pt, da jeg har en ven som benytter sig af det, og ikke har mulighed for at installere mange programmer i og med at de ikke understøtter Windows 7.