FEDT LOGO DU KAN ROLIT BRUGE DET |
Syntes sagtens du kan tillade dig at bruge det, og så meget ligner det ikke igen, kunne forstå det hvis det nærmest var en kopi af det.
Alt i alt et lækkert logo :)
Syntes sagtens du kan tillade dig at bruge det, og så meget ligner det ikke igen, kunne forstå det hvis det nærmest var en kopi af det. Alt i alt et lækkert logo :) |
Billige webløsninger!
Fair nok ! /allan
|
efter min mening skal du nok ikke bruge logoet selvom det er pænt nok. Der er for meget lighed mellem de to, og du er selv i tvivl og derfor ville jeg slet ikke gøre det. det svare lidt til at du kopiere en hjemmeside og laver farverne om. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Tusind tak for svarene. Jeg har besluttet at beholde logoet som det er :) |
Godmorgen, Jeg vil blot bekræfte dig i din beslutning. At jeg personligt synes, at det mere ligner noget til en revisor eller et advokatfirma, er hvad det er :-) Men jeg synes ikke, at det kunne kobles sammen med Microsoft's logo til VS. Jeg ville ikke have nogle moralske skrupler ved at anvende det. |
Jeg vil ikke gøre mig klog på om det ligner eller ej. Men jeg forstår også, at du har bestemt, at bibeholde logoet. Og jeg vil egentlig bare sige, at dit logo er super flot og stilrent design. (pænere end det andet)
|