Porcelæn til 10´kr butikker. ca 200 paller sælges til en meget billig stk pris... 40 17 01 44 christian bach |
Har parti crosstøj, hjelme, sikkerhedsgrej m.m kunne det have interesse?
MVH
Lars
Porcelæn til 10´kr butikker. ca 200 paller sælges til en meget billig stk pris... 40 17 01 44 christian bach |
Har parti crosstøj, hjelme, sikkerhedsgrej m.m kunne det have interesse?
MVH |
hejsa
har ca. 1300 osram autopærer fordelt på de 13 mest solgte vejl udsalgspris ca. 115,000 kr.
ved hurtigt salg 15,000 kr.
skriv hvis du vil høre nærmere til varerpartier@gmail.com har et stort parti let brugte butiks inventar ca. indkøbpris 150,000 sælges for 20,000 her og nu skal bare væk
hilsen thomas
|
Hej Morten Varenummer: 855291 , 855295, 855304, 855306
Jeg vil gerne have en kontant afhentningspris eller evt bytte med andet spændende af værdi
I hope to hear from you soon - Have a nice day Best regards Claus Kirk +45 23 43 46 43 clauskirk@live.dk |
hej Morten . jeg har en masse børne tøj og mange andre ting men skiv til mig så kan vi få en snak hilsen anders
|
har rigtig meget men ring til mig hvis du får lyst til og høre alt det vi har |
Hej Morten Hvis du stadigvæk søger billige restpartier, så kan jeg skaffe de populære Black Mask produkter meget billigt, skriv endelig hvis det har interesse. Mvh Gustav |
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.