Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

intet salg ! hvorfor ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen..

Hvis du gerne vil have sider der linker til dig, så tag et smut forbi google.dk og skriv "tilføj link" (eller lignende) så finder du en masse sider der gerne vil linke til dig, uden at du skal have deres gejl på din side;-)

/ Charly

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun tilslutte mig alt, hvad de øvrige debattører har sagt. Ingen tvivl om, at oprydning er nødvendigt, så det skal du bare komme i gang med.

Jeg savner dog i de andre indlæg til dels understregning, at TRAFIK til siden er en FORUDSÆTNING for at POTENTIELLE KUNDER finder siden og efterfølgende KØBER JERES VARER.

 

Jeg må derfor stille følgende spørgsmål:

1. Er sidens URL givet til alle og enhver du kender?

2. Er der indsat meta tags i source koden - altså beskrivelse og keywords?

3. Er siden anmeldt til diverse directories, herunder især Dmoz?

4. Er siden optaget på diverse søgemaskiner

5. Driver du på anden vis trafik til siden?

6. Udsender du nyhedsbreve?

 

Måske lidt at tænke over :-)

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nina

 

Din shop er simplethen meget langt fra at udstråle den fornødne professionalisme, der får kunder til at købe.

 

Mit råd til dig, ville være at hyre en grafiker (f.eks. her fra Amino nogle af dem er bestemt til at betale), udover at lave nogle professionale rammer, kan grafikeren være sparringspartner på shoppens indhold. Hvis ikke du ønsker at hyrer en grafiker (f.eks. Cygnet, Venio etc.), synes jeg at du skulle droppe det og er betragte det som et fritidsprojekt, som du er gået ind i fordi det er spændende at sætte sig ind i.

 

Bag de lidt hårde ord, ligger der den bedste mening, mit ønske er ene og alene at du må få økonomisk succes med din shop.

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)