Hej,
Vi har for et stykke tid siden lejet et forsamlingshus, dog er der sket nogen tvist som jeg gerne vil have en ''eksperts'' syn på.
Sagen er den:
Vi havde indbrud i forsamlingshuset om natten, der blev stjålet noget musik-anlæg osv. (disse efekter er betalt, så det gør vi ikke mere ved).
Under indbrudet har idioterne så tømt en Pulverslukker, stjålet et ur, taget et flag, og smadret nogen forskellige lamper.
Jeg har så for en uge siden modtaget en mail, hvor hun skriver hvad de forskellige ting har kostet at ubedre. Det er fair nok, de skal have deres penge, men når hun begynder og tage eks. 350 kr. for et UR som koster maks 50 kr. i eks. Tiger, så begynder jeg og se kritisk på det.
Har jeg krav på og se noget dokumentation på hendes køb (nogen kvitteringer på at eks. uret har kostet 350 kr) ???
Jeg har intet dokumentation set, blot hvad de forskellige ting skulle koste - og underlig nok passede det præcis med depositumet.
Håber ikke det blev alt for indviklet, og håber en masse vil hjælpe - Jeg ved de tidligere har lavet samme tivoli over for andre, og det er sgu ikke iorden!!
Med Venlig Hilsen
Rasmus Nielsen