Hej Michael.
Tak for den positive feedback 
Lidt om mig selv;
Oprindeligt har jeg en baggrund fra elektronikbranchen (Bl.a. DTU), men har siden 2005 arbejdet med virksomhedsudvikling og virksomhedsledelse.
Dette har bl.a. indebæret genopbygning af virksomheder, udarbejdelse og implementering af vækststrategier, igangsættelse af nye virksomheder, implementering af nye forretningsmodeller, samt omtruktureringerne/turn-arounds.
Én af mine stærke sider, er evnen til at konvertere den teoretiske vision/strategi, til konkrete aktiviteter i hverdagen. Og det er bl.a. også det der har givet mig succes'er i alle de stillinger jeg har besat.
Jeg har en efteruddannelse i Effektiv Personlig Produktivitet, som grundlæggende handler om at gøre ens arbejdstid mere effektiv; Koncentrér dig om det du er godt til, og som skaber vækst/fremgang.
Jeg har været ansat som salgsleder, underdirektør, country manager, forretningsudvikling, og har i to omgange arbejdet som interim manager (projektansættelse). Og har i flere tilfælde haft ansvaret for hele virksomheder, inkl. økonomi og personale.
I 2008 startede jeg min egen konsulentvirksomhed, hvor de primære arbejdsområder er iværksætteri (herunder udarbejdelse og implementering af forretningsplaner), kapitalfremskaffelse (at finde investorer) og virksomhedsudvikling (at skabe vækst og lønsomhed).
Ved siden af dette, udvikler jeg selv nogle nye projekter/virksomheder, og er selv iværksætter.
Sidste år blev jeg inviteret til netværket Institut for Selskabsledelse (www.is.dk), som er et lukket netværk for Top 1000 ledere i Danmark, og jeg har været medlem siden sommeren sidste år.
Jeg håber at dette giver et indtryk af hvem er jeg, hvad jeg kan, og hvorfor jeg løbende præsenterer nye tiltag, der kan/skal skabe vækst for iværksættere/nystiftede virksomheder.
Der findes yderligere info på www.virksomhedsguide.net og et komplet cv her
Du er velkommen til at skrive til mig, hvis der er spørgsmål som jeg evt. kan besvare for dig.
Mvh Thor