Hej allesammen. Håber dette indlæg er placeret rigtigt. Kort om mig selv, jeg er 22 år og kommer fra Odense, jeg er igang med at lave en stor model portal som jeg har arbejdet på det sidste stykke tid nu. Vi åbner ca. d. 1 maj - hvis alt går efter planen. Har længe gået med lysten om at åbne en lille webshop, nu har jeg fået den idé at jeg godt kunne tænke mig at kører en webshop for modellerne, over min model portal, da jeg tror det kunne være en god måde og vil hurtigt give noget trafik. Om de så køber, må tiden jo vise :-)
Har ledt og ledt efter en mode tøjs leverandør, kan se at mange bruger den samme(virker det som om ihvertfald), her tænker jeg på leverandøren bag online-mode.dk, howcool.dk, catwalkdeluxe.com osv. Samme tøj, hvilket er det tøj som jeg tror jeg kunne sælge godt af på min side. Da det er fedt, stilet, moderne men samtidig med nogle kanon priser.
Jeg håber dette indlæg kan hjælpe mig, enten med at finde en leverandør eller komme med nogle forslag til hvordan jeg kan finde mig en.
Venlig hilsen Simon Brask |
Søger mode tøj leverandør - hjælp
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)