HJÆLP! Jeg er igang med opstart af webshop, men jeg har det problem at jeg ikke ved hvor jeg skal starte mht regnskab. Hvad kræver det?...-Skal jeg lave en daglig kasserapport når det er en lille virksomhed? Jeg er helt uvidende omkring dette, så jeg skal have skåret det i pap så jeg ikke starter noget op som kan ende galt pga. regnskabet... Vh Lotte |
Dato: 14-11-2006 10:40:34 Forfatter:lottejuulHJÆLP!Jeg er igang med opstart af webshop, men jeg har det problem at jeg ikke ved hvor jeg skal starte mht regnskab. Hvad kræver det?...-Skal jeg lave en daglig kasserapport når det er en lille virksomhed?Jeg er helt uvidende omkring dette, så jeg skal have skåret det i pap så jeg ikke starter noget op som kan ende galt pga. regnskabet...Vh LotteMan kan ikke sige at det er et ubetinget krav at du dagligt fører - eller ihvertfald afstemmer - en kassekladde men det vil være en god ide at gøre det og få tingene ordentligt på plads fra starten, så din administration er gearet til det når virksomheden forhåbentlig vokser.