Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig branding gone wrong

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Steven Snedker er godt kendt i IT-nyhedsbranchen og nuppede også lige et par minutter i TV-avisen i forbindelse med allofmp3.

Men Steven kan ikke kun lide musik. Han downloader også andre ting. Se godt efter i hans Firefox download manager i ">dette klip

Udover at være vist i TV-avisen, nåede han også lige op på de mest diggede nyheder i går. Personlig branding der vil noget.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:15

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 09:19
Ja åbenbart... Jeg kommer ikke nok på café

Men det var i går, han listede op på toppen af Digg. Dét er til gengæld noget, der bliver set. Tillykke med det Steven.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:24
For en gangs skyld var amerikanerne langsommere end os :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:31
Hmmmm..

Det er da vidst "personlig branding, gone wrong!!!" i stor stil !!.. haha..
Ej men helt erligt, at han kan udtale sig på den måde, om en side der ÅBENLYST er ulovlig !.. Så er man da ikke en skarpeste kviv i skuffen, eller det sprødeste stykke bacon på grisen !..

Og ja.. Den nederste download i hans download-manager er da vidst og liiidt af en plet på skjorten !..

Stakkel.. Men ja.. Eksponering er det jo.. Og det KAN da ske det er som nogle siger: "Dårlig omtale er bedre end ingen omtale".. Men.. Der er vel grænser !.. hehe..

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:21
Dato: 14-11-2006 11:30:54
Forfatter: Fraende Media
Hmmmm..
Ej men helt erligt, at han kan udtale sig på den måde, om en side der ÅBENLYST er ulovlig !.. Så er man da ikke en skarpeste kviv i skuffen, eller det sprødeste stykke bacon på grisen !..

ÅBENLYST ulovlig ligefrem? Så vidt jeg ved er den da endnu ikke blevet kendt ulovlig af nogen "rigtige" domstole. :)

Med mit kendskab til Steven Snedker, er det absolut med vilje at den download figurerer på listen. :)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 12:28
Altså, med "åbenlyst" ulogliv, mener jeg, at det da er at bruge sund fornuft, at regne ud at når en Russisk side, tager SÅ lidt for sangene.. At der er noget galt ? :s ...

Kender ikke noget til hans nuværende Brand, men.. Hvem vil gerne have "Teen Blowjob", hæftet fast på ens navn ?..

Årh ja.. Og det var så lige indlæg nr. 500 :D ..

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 12:33

Med mit kendskab til Steven Snedker, er det absolut med vilje at den download figurerer på listen. :)

Ja - du må lige uddybde den der... Hvad er det, du kender til David?

-Altså hvis han bare vil have omtale, må man jo sige, at han gjorde det meget godt.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:36

Altså, med ''åbenlyst'' ulogliv, mener jeg, at det da er at bruge sund fornuft, at regne ud at når en Russisk side, tager SÅ lidt for sangene.. At der er noget galt ? :s ...

Tjaeh - måske at de danske forhandlere tager overpriser? :)

Kender ikke noget til hans nuværende Brand, men.. Hvem vil gerne have ''Teen Blowjob'', hæftet fast på ens navn ?..

Den samme mand, der er stolt af sit goatse-kreditkort: http://stevensnedker.com/goatsecard/
Note: Ovenstående link er delvist sobert, men der kan linkes til enormt usobre ting fra siden - kom ikke og sig at I ikke var advaret. :)

Tillykke med de 500 indlæg! :)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 13:11
Dato: 14-11-2006 12:36:26
Forfatter: David Mc Nally

Altså, med ''åbenlyst'' ulogliv, mener jeg, at det da er at bruge sund fornuft, at regne ud at når en Russisk side, tager SÅ lidt for sangene.. At der er noget galt ? :s ...

Tjaeh - måske at de danske forhandlere tager overpriser? :)

Kender ikke noget til hans nuværende Brand, men.. Hvem vil gerne have ''Teen Blowjob'', hæftet fast på ens navn ?..

Den samme mand, der er stolt af sit goatse-kreditkort: http://stevensnedker.com/goatsecard/
Note: Ovenstående link er delvist sobert, men der kan linkes til enormt usobre ting fra siden - kom ikke og sig at I ikke var advaret. :)

Tillykke med de 500 indlæg! :)

Ja oki.. liiidt en speciel personlighed, lader det til :P..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)