Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt internet problem...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et temmelig væsentligt problem med mit internet, her mener jeg min Wireless Adabter jeg har siddende i min computer til det trådløse netværk.

Problemet er, at når jeg besøger en hvilken som helst webside, så bliver min trådløse netværksforbindelse deaktiveret, og lidt efter bliver den så aktiveret igen, automatisk.

Når jeg på min computer går indunder "Netværksforbindelser", ser det meget mærkeligt ud, min enhed deaktivere og aktivere sig selv hele tiden.

Hvad dævlen kan være skyld i dette?

Jeg har siddet hos en ven hvor vi kun har brugt lan, hvor jeg derfor har haft deaktiveret enheden, og så da jeg kom hjem og aktivere mit trådløse, så gør den det her.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:25

Hej Emil,

Prøv at tjekke, om der er andre trådløse netværk i nærheden.

Kan du se, om dit netkorts forbindelse til dit trådløse netværk også er periodisk, når du ikke har din browser eller andre online programmer åbne?

Hvis dit trådløse netværk ligger på samme kanal (frekvens), som nærliggende trådløse netværk, kan dit netkort have udfordringer med at fastholde kontakten til dit trådløse netværk.
Det kan være nødvendigt at skifte kanal på din trådløse router / access point, for at opnå optimal ydelse på dit trådløse netværk.

Nogle antivirus programmer afbryder kortvarigt forbindelsen til et netkort, hvis antivirus programmet opdager mistænkelig trafik gennem netkortet (adapteren).

Har du Windows Firewall aktiveret?

Er din computers Windows opdateret med seneste opdateringer fra Windows Update?

Er din antivirus opdateret?

Har du eventuelt installeret et nyt program, da du senest var online?

Hvornår har du senest skannet din computer for eventuelle vira?

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:31

Hej.

Der er 1 trådløst netværk i nærheden, men det kommer og går, i og med at forbindelsen ikke er særlig god.

Hvis jeg ikke har min browser eller noget åbent, så bibeholder den forbindelsen til det trådløse netværk.

Windows Firewall er slået fra.

Jeg bruger Norton Antivirus, og det er opdateret.

Syntes bare det virker underligt at da jeg tog hjemmefra, der virkede det fuldstændig perfekt, og nu kommer jeg hjem 1 dag senere, og så er det helt fucked up.

Jeg har en daglig scan via. Norton Antivirus, og den har næsten aldrig fundet noget, hvilket den heller ikke har gjort i dag.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:33
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:40

David Mc Nally:

Prøv lige dette. :)

Ja, strømsparefunktionen kan godt drille.
Hvis Emil har sin bærbare tilsluttet en konstant strømkilde, vil det være usædvanligt, at strømsparefunktionen alligevel slår netkortet fra.
Men en udemærket mulighed at få tjekket. Yes

Har du mulighed for at tilkoble din computer til dit netværk og skanne den online med en anden god online antivirus skanner?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:44

Kan stortset ikke gøre noget online, nærmest umuligt overhovedet at besvare jeres kommentarer.

Har bidt mærke i at den nogle gange under "Netværksforbindelser", skriver at enheden ikke er tilsluttet, kan det måske være der fejlen ligger?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:46

Har du andre USB enheder end dit netkort tilsluttet din computer på samme tid?

Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:47

Har til min mus og tastatur, men ellers ikke?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:51

Jeg vil stadig foreslå, at du får din computer skannet med et andet antivirus program, end det du benytter p.t.

Prøv at tjekke logbogen (eventloggen) på din computer for eventuelle fejl.

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:56

Hej med dig

Kunne det være at lan indstillingen er blevet sat til at være standard på systemet således at din computer hele tiden kigger efter et lan istedet for den trådløse forbindelse ?

Det var bare en tanke..

Hilsen

Peter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)