Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat Budget Program

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:45

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 03:03

Hvordan kan antallet af bogføringer være ubegrænset, når eksempelvis standardudgaven af OpenOffice.org Calc kun understøtter ca. 65.000 rækker i et ark?

Jeg ved godt, at de færreste private husholdninger når op på dette antal posteringer, men alligevel.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

PS. Antallet af regnskaber er heller ikke reelt ubegrænset i SALDI. På 2TB disk kan du have ca. 100.000 regnskaber.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:56

Claus Agerskov/SALDI:

Hvordan kan antallet af bogføringer være ubegrænset, når eksempelvis standardudgaven af OpenOffice.org Calc kun understøtter ca. 65.000 rækker i et ark?

Jeg ved godt, at de færreste private husholdninger når op på dette antal posteringer, men alligevel.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

PS. Antallet af regnskaber er heller ikke reelt ubegrænset i SALDI. På 2TB disk kan du have ca. 100.000 regnskaber.

Bare rolig jeg tror jeg har styr på det her Big Smile Svar vel lidt til at du skriver at det Saldi crap er sikkert Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)