Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg kommer her med mit første indlæg på denne her fantastiske side

Jeg går lidt med tanken om at starte et firma med nethandel, men er lidt i tvivl om hvor meget det kræver for at komme igang. Så har lige et par spørgsmål som jeg håber jeg kan få svar på

Skal selvfølgelig købe et domænenavn, som ikke er det dyreste men skal fornyes hvert år

Men man skal vel betale for at være på nettet med sin hjemmeside, er det det der hedder DK Hostmaster og hvad koster det ca om året ?

Hvis man skal lave en hjemmeside med nethandel og hvor kunden skal kunne betale med dankort og andre kort, hvad kræver det så ? er det en aftale med pbs ? og evt nogen der ved hvad sådan noget koster ?

Og hvis der skulle være en der er knalfd god til at lave en proff hjemmeside til fornuftig pris er vedkommende velkommen til at henvende sig :-)

Håber jeg kan få svar på min spørgsmål

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 17:30

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:35

Hej

Velkommen på Amino!

Du skal først og fremmest vurdere dit bugdet til dette projekt i og med det ikke er ''gratis'' du kan nemt komme op og bruge 30.000 i starten alt efter hvilke produkter du vælger at sælge og hvor stort et varelager du vil have. Det er også vigtigt du bestemmer dig for hvilket produkt du vil sælge i din webshop. At få lavet en webshop kan koste mellem 5000 til 10000 osv.

At drive en webshop kræver kærlighed og masse arbejde, det er ikke noget som passer sig selv.

Håber du kan bruge det - hvis du på et tidspunkt skal bruge en webshop kan du bare kontakte mig, jeg kan igennem mit netværk finde nogle rigtig dygtige folk til projektet.

Held og lykke!

Mvh. Thomas

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:41

Thomas De Oliveira:

du kan nemlig komme op og bruge 30.000 i starten alt efter hvilke produkter du vælger at sælge og hvor stort et varelager du vil have.

Hvordan kommer du frem til lige det tal? 30k er da ingenting til webshop, varelager, annoncering osv.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:46

Nicolaj:

Thomas De Oliveira:

du kan nemlig komme op og bruge 30.000 i starten alt efter hvilke produkter du vælger at sælge og hvor stort et varelager du vil have.

Hvordan kommer du frem til lige det tal? 30k er da ingenting til webshop, varelager, annoncering osv.

Stavefejl der skulle ikke have stået ''du kan nemlig komme op og bruge 30.000'' men ''du kan nemt* komme op og bruge 30.000''

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:49

Du kan ikke bestille et domæne direkte hos www.dk-hostmaster.dk, men skal derimod bestille hos en registrator: https://www.dk-hostmaster.dk/teknisk-administration/registratorer/godkendte-registratorer/.

Den årlige afgift på 36 kr. + moms skal du dog betale til dk-hostmaster, men altså ikke det første år som bliver betalt i forbindelse med oprettelsen hos registratoren..

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:51

Thomas De Oliveira:

Nicolaj:

Thomas De Oliveira:

Stavefejl der skulle ikke have stået ''du kan nemlig komme op og bruge 30.000'' men ''du kan nemt* komme op og bruge 30.000''

Smile

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 17:54

Takker for de hurtige svar

Kom bare med flere oplysninger Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:59

Vores regnestykke ser ud som:

Unikt design, opsætning og installation af shop systemet Magento. Ud over dette får du også hosting og betalingsgateway (så du fx. kan modtage dankort). Prisen for alt dette er 9.995,-

Efterfølgende år koster hosting og betalingsgateway mellem 2000-2500 (afhængig af om du også skal kunne modtage internationale kreditkort)

Oven i dette skal du have en PBS aftale (for at få lov til at modtage dankort) som typisk koster omkring 1000 om året (plus noget i opstart).

Resten af dine penge bør du typisk kaste efter markedsføring og søgemaskineoptimering. Dette er et stort sort hul hvor du kan bruge lige så mange penge som du ønsker (har).

Læs mere om vores produkt her: http://getashop.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)