Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IPAD programmør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan anbefale nogen som kan programmerer til Iphone & IPAD App store?

Jeg skal have lavet en søgemaskine til app store med vores produkter i.

I er meget velkommen til at kontakte mig.

jeg beklager hvis dette indslag kom op det forkerte sted.

Nick

Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51

Jeg repræsenterer et mellem-stort udviklingshus der har mange års erfaring fra mobilbranchen og som har både afsluttede og igangværende iPhone og iPad projekter.

Hvis du er interesseret, vil vi meget gerne tage en uforpligtende snak, hvor du kan fortælle os om dine idéer og vi kan komme med et initielt bud på hvad det måtte koste.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nick

Jeg vil råde dig til at undersøge, hvordan man udvikler app. Til iPhone og pad, da det ikke er alle udviklet app som bliver godkendt til salg på appel store.

Du kan risikere at betale mange penge uden at dit projekt bliver til noget.

Jeg vil forslå at du betaler for opstart 2000.00 kr. for de penge udarbejder din udvikler et estimeret udviklingsbeløb, hvor økonomien også beskrives.

Når du så sætter projektet i gang, aftaler du at betale 30% og resten falder til betaling når din app er godkendt og sat til salg. Det er de betingelser som iphone udvikler arbejder under, da der efterhånden er mange app som er kodet rigtig dårligt og det kan have indflydelse på godkendelse som jeg ser det.

Læs evt. mere her

http://www.version2.dk/artikel/10823-saadan-bliver-du-iphone-udvikler

Mvh
Juul

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)