Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personligkonkurs, men stadig store huse og biler, hvordan ?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge dig i at man ikke skal ansætte uden og kunne klare sig..

Men jeg har ikke alle kompetancer til at styre alle fumtioner i en virksomhed :-)

Jeg har dog også valgt at benytte 1-2 fra jobcenteret i praktik så jeg kan føle mig lidt frem.. Går det som det skal kan de så komme ind med løntilskud i op til 6 mdr.

Jeg kan derefter ikke være 100% sikker på at jeg kan give løn i 3 mdr (er det ikke 3 mdr opsigelse)

Plus der ville jeg ikke kunne nå og spare op til 6 mdr binding af kontor.

 

Jeg håber og ønsker absolut heller ikke jeg går konkur, satser da meget på den anden vej ;-)

 

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

har du intet kapital til at starte op med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er begrænset, men ikke meget nej.

Der er til kontor + skrivebord + computere og småting..

og et lille overskud på ca. 50k

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Af hensyn til dig selv og din families fremtid, mener jeg at den bedste sikring du kan gøre overfor dem er at konvertere til selskab så snart du overvejer at få ansatte..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

Af hensyn til dig selv og din families fremtid, mener jeg at den bedste sikring du kan gøre overfor dem er at konvertere til selskab så snart du overvejer at få ansatte..

Hej igen Brian.

Hvor ligger forskellen omkring ansatte og selskabsform og ikke selskabsform ?

 

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

Af hensyn til dig selv og din families fremtid, mener jeg at den bedste sikring du kan gøre overfor dem er at konvertere til selskab så snart du overvejer at få ansatte..

Enig, og spar nogen penge op :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret simpelt.. Går selskabet konkurs, hæfter selskabets aktiver + den der fine fond for de ansattes løn i opsigelses perioden..

 

Går du konkurs hæfter du overfor fonden for de måneders opsigelse som dine tidligere ansatte har ret til iform a løn. Hvilket vil sige at du tilskriver dig x antal måneders løn til din gæld, selvom du er gået på røven og herved har svære ved at komme tilbage til normalt liv igen.

Eller du ender som de fine folk der er gået på røven at jorde rundt i leaset udstyr de næste mange år ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller starte med provisionssælger ? pr. salg 1500,- + moms

Der står jeg vel ikke med noget ansvar ?

Jeg tænkte som sagt også på de 4 ugers praktik der er gratis. Skulle de ansættes efterfølenge burde de jo have tjent penge ind til firmaet

 

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Leasing er jo også en vej frem til at have størere kapital. at du ikke skal hæfte 1 millioner i en bil men "nøjes" med 10.000 - 20.000 om måneden :)

Fattige køber, rige leaser hørte jeg engang en sige.. Ved ikke om det passer helt, men kan sagtens se logikken idet.


jeg foretrækker dog at eje mine ting :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En erfaring jeg har gjort mig er at de fleste sælgere skal bruge 1 -2 måneder på at opbygge en fornuftig kunde bredde at sælge dine produkter til før de rent faktisk genere penge til at leve for. De fleste sælgere har så bare lige et forbrug der gør at de render surt i det uden to måneders indtjening..

 

btw. Du skal kun bruge omkring 80 kilo for at konvertere til anparts selskab.. og kan altid forhøje værdien af anparter senere

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)