Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning på Hjemmeside med chat funktion og betalingsløsning søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg søger en webmaster/programmør, der kan lave en hjemmeside med en køber og en sælger login database. Chat funktion (kun tekst ikke lyd) med webcam og betalingsløsning.

Der skal ikke være en decideret shop, men være mulighed for nogle simple køb ved knaptryk.

Chatten skal bl.a. indeholde foruddefinerede sætninger udover mulighed for selv at taste tekst.

Antal brugere på samme tid ca. 5-10.000.

For den rigtige uddyber jeg naturligvis gerne.

Person med referencer foretrækkes.

Venligst

Flemming Falck

flemming@minring.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med lidt flere detaljer angående opgaven. Sender dig lige en referenceliste.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)