Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner til opfinder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gode idéer.

Jeg vil gerne have en samarbejdspartner til at kunne føre disse idéer ud i livet.

Jeg har: idéerne. Jeg kan: designe, tegne og være med til udvikling af prototyper.(er arkitekt, designer, byggeteknikker, har studeret kunst i 15 år, Har arbejdet inden for utallige brancher, hvorfor jeg har grundig kendskab til de fleste materialer og deres sammenspil).

Da emnerne er inden for en bred vifte af brancher, så skal du kunne: "se" igennem patent/mønsterbeskyttelses-junglen, finde evt. midler til prototype udvikling og evt. værksted/firma hertil, samt sælge idéen.

Grundliggende er det yderst nødvendigt at du er ærlig, samarbejdsvillig og kan få noget fra hånden.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 22:05

Du bør nok før du kontakter flere partnere undersøge om din ide virkeligt er ny og om den evt. kan beskyttes via et patent.

Hvis ikke du har noget patent på din ide - har du ingenting hvis en evt. dubiøs potentiel partner bliver kraftigt inspireret af et møde med dig og ser din ide:-)

Vi kan hjælpe dig med rådgivning ifb. med NDA (Non Disclosure Agreement), hemmeligholdelses/fortrolighedserklæringer, patentering, prototyper og evt. udlicenscering af din ide, som en mulighed for tidligt i forløbet at generere indkomster til dig.

Du er velkommen til at kontakte mig på info@ludvigsenpatent.dk eller se os på  www.ludvigsenpatent.dk

Med venlig hilsen

Mogens

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 23:54

Du er velkommen til at sende mig en PM eller en mail, hvis dit indlæg stadig er aktuelt.

Selvom du ikke er så informativ med dine ideer kunne jeg måske være interesseret. Specielt for jeg i øjeblikket selv har en ide til en maskine, der ikke findes på markedet, hvor jeg måske vil kunne bruge dine kompetencer til udviklingen af denne.

projektwebpro@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)