Prøv at se nogle af videoer længere nede. Der er en hvor han kører igennem Paris på no time. Men det kan man jo også sagtens når man kiler sig ind imellem en bil og lastbil med 250km/t i myldertrafikken! Nej jeg tror det er klogt at holde sig til brumbasser Dimitri. Jeg kunne godt tænke mig en Yamaha FJ1200. Mon man kan få den på Gule plader så den kan trækkes fra ;-) Der er da kun plads til 2 personer. |
Motorcykel kørelærer
|
http://www.inges.dk/ Men kørekort til MC er nok kun noget der kan tages i sommerhalvåret... de fleste kørelærer plejer til mit kendskab at slå MC-delen på stand-by i vinterhalvåret. God fornøjelse med MC-livet. Det er for fedt. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
hej.. du skal da helt klart vælge knud i helsingør - nordkystens køreskole - eller ducati køreskolen.. og gæt hvad - det er så køreundervisning på ducati monster - helt cool - har selv lige fået kortet i sommer.. /P |
|
Hej Dimitri. Kl. 11.40 idag bestod jeg køreprøven og står nu med "pappet" Jeg ligner en flækket træsko lige nu ![]() |
|
Jan, super tillykke ![]() ![]() Heineken den kommende Gost Rider i DK :) |
Tak tak ....Ja det er dejligt at det nu er overstået. Nærmest uvirkeligt. Det er en lidt lang process med 26 teori lektioner og 13 køretimer. Dertil kommer "spildtid" iforbindelse med at motorsagkyndig skal have et hul i kalenderen til teori og køreprøve samt plads på køreteknisk anlæg. Det tager vel 2-2½ mdr. så du kan godt glæde dig. Men du bliver nok nødt til at vente til græsset bliver grønt igen. Nå men det kribler sgu'' lidt for at komme ud at bruge kortet inden sneen falder. Jeg må hellere komme ud og prøve køre en kværn. Vi ses måske på bakken når den åbner ? Der plejer da vist at komme et par MC forbi. |
|
Norkystens køreskole Knud opførsel er ikke blevet beder i 2007 har oplevet det samme som er beskrevet link og så har han svært ved at holde nallerne fra de unge piger (klamme svin) han bør nok tænke på at eleverne betaler hans udgifter |
|
Tja.. At knud er glad for de unge tøzer - hmm - hvem er så ikke det.. Jeg har nu ikke oplevet knud "gramse" på nogen. Derimod har jeg da oplevet at han kan være ret så opfarende etc - men det har jeg nu tolket som "direkte og kontant".. så min erfaring med knud er stadig helt ok - og jeg kom igennem på den normerede tid... Tænker på om det kan handle om kemi eller noget..?` Jeg har også hørt historier om alf - og iøvrigt alle de andre kørerlærer i Helsingør - var nabo til en køreprøvesagkyndig, så alt i alt tror jeg egentligt ikke at der er den helt store forskel.. vh Peter |
Bliv gratis medlem
Sidder han og tørrer sig, for at komme papiret ned i kassen? ÆV!

Heineken den kommende Gost Rider i DK :)