|
Sådan fungerer dit abbonnement: "På udgivelsesdagen får du bladet tilsendt, til prisen som fremgår på girokortet. Abb. løber til det opsiges. Ønsker du at stoppe dit abb. skal det altid ske ske den 5. i måneden, efter at du har modtaget dit seneste nummer. Manglende betaling, returnering af blade eller nægtelse af modtagelse af blade fritager IKKE for betaling af allerede udsendte blade" Jeg ringede til abb-service, som efter sigende ikke havde noget direkte med bladet at gøre men bare hånterede betalinger. De lovede at slette mig - men jeg tvivler på at jeg har hørt det sidste. Er ikke i tvivl om at dette er i strid med god markedsføringskik, og jeg synes at det er frækt at sådan noget finder sted. Jeg ville blot dele historien, da mange andre amino''er nok stiller sig nogle af de samme spørgsmål som jeg, når den ene kuvert efter den anden dumper ind af døren. Andre der har oplevet noget lignende? |
Dårlig markedsføringsskik :-(
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Så når de sender et blad (med regning) til dig er det typisk fordi de håber på at 1) du har et stort firma og regningen bare sendes til bogholderiet som betaler uden at stille spørgsmål eller 2) at du går i panik og betaler. Heldigvis er vi klogere end dét :) |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
|
|
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem