Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FP Klik på Google ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er blevet kontaktet af en sælger fra FP og har indvilliget i at købe 1150 klik, men har ikke indgået nogen skriftlig aftale. Jeg har ikke skrevet under på nogen kontrakt, og har ikke betalt faktura, hvorfor jeg mener jeg kan komme ud af aftalen.

 

De var meget påtrængende i Deres salgmetode, og på et tidspunkt, hvor jeg stod på en byggeplads sagde jeg ja, måske for at få ro.

 

Jeg har dog besvaret en email med OK, men er den gyldig som underskrift.

 

Lad mig høre fra andre i samme ulykkelige situation.

 

 

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Udgangspunktet er jo, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, men ved en mundtlig kan der blive et problem med at løfte bevisbyrden. I og med, at du har bekræftet købet i en mail hænger du nok desværre på den, men jeg ville da prøve at kontakte dem og få en aftale. De skal da være ualmindelig grove, hvis de død og pine vil holde dig op på aftalen. Hvis du ikke har betalt endnu kan det være de vil lade dig slippe.

 

 

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-11-2006 10:58:01
Forfatter: Virksomhedrådgivning
I og med, at du har bekræftet købet i en mail hænger du nok desværre på den, men jeg ville da prøve at kontakte dem og få en aftale. De skal da være ualmindelig grove, hvis de død og pine vil holde dig op på aftalen. Hvis du ikke har betalt endnu kan det være de vil lade dig slippe.





Den metode ville sikkert virke ved et seriøst firma, men den betegnelse kommer de aldrig ind under. Jeg tør godt forudsige, at de vil holde ham op på aftalen.

Hvis de har løget for dig på nogen måde, eksempelvis sagt at de ringer fra Google eller lignende, så skrot aftalen med den begrundelse. Deres ry er så elendigt, at du let vil kunne finde 4-5 her på Amino, der vil vidne til din fordel. Samtidig er de selv klar over deres ry og vil derfor næppe gå videre med sagen.

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
(Hej Tommy)

Her kan du se hvad de skriver.

Hej Klaus

Det er en misforståelse, hvis I tror vi kommer fra Google. Vores konsulenter gør det meget klart, som det først, når de har kunder i røret, at de kommer fra firmaet FP. Det er en retningslinie og alle vores konsulenter skal følge den.

Vi har gjort vores konsulenter opmærksomme på, at det er direkte fyringsgrundlag at påstå de ringer fra Google. Vi har altid en overordnet på kontoret, som lytter med, når vores konsulenter ringer. Hvis en sælger ikke er ærlig over telefonen, vil vi dermed opdage det.

Specielt det med at være ærlige over telefonen, lægger vi meget vægt på.

Vi ønsker ikke at blive forbundet med svindlere, da vi ikke mener det er en god forretning, at svindle.

Som sagt binder vi ikke vores kunder til faste abonnementsaftaler, men istedet en pakke. På den måde er det helt op til kunden selv, om de vil gentegne og fortsætte med sin kampagne på Google eller blot lade den udløbe.

Hvis vi var svindlere, ville vi dermed have ødelagt vores egen forretning, da folk naturligvis ikke vil betale til et svindlerfirma. Derfor er det et tydeligt bevis på at vi ikke svindler og at vores kunder er tilfredse, når jeg siger at over 75% af vores kunder, selv vælger at købe en ny pakke med clicks, efter at de har brugt den første og rent faktisk har muligheden for ikke at forblive vores kunde.

*

Når det er sagt, så er det selvfølgelig i orden hvis I ikke ønsker at fortsætte samarbejdet. Hvis I blot betaler for den kontrakterede ydelse, som ellers er blevet igangsat, så kan vi godt stoppe yderligere samarbejde, ved ikke at tegne yderligere kontrakter.

Vi vil så lade jeres Clicks udløbe og derefter slette jeres annonce fra Google.

*

Vi er på ingen måde tilknyttet Google. Vi har Google AdWords Professionelle tilknyttet vores firma, som har bestået en eksamen i Google AdWords hos Google.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-11-2006 11:31:12
Forfatter: Krogh
Det er en misforståelse, hvis I tror vi kommer fra Google. Vores konsulenter gør det meget klart, som det først, når de har kunder i røret, at de kommer fra firmaet FP. Det er en retningslinie og alle vores konsulenter skal følge den.
[...]
Vi ønsker ikke at blive forbundet med svindlere, da vi ikke mener det er en god forretning, at svindle.




Hvis det var en god forretning at svindle, ville de altså gøre det? ;) Mailen lyder meget oprigtig og seriøs, det er bare lidt ødelæggende når man har læst så meget om dem tidligere. Sagde de i telefonen, at de var fra Google? Hvis de gjorde det, ville jeg stadig holde fast i det som grund til at opsige aftalen.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Krogh,

er annonceringen sat i gang?

Hvis kampagnen IKKE er sat i gang er det muligt, at komme ud af kontrakten. Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag FP sender dig en ordrebekræftelse. I denne bekræftelse skal det KRYSTALKLART fremgå, at der ER en fortrydelsesret.

Hvis annonceringen er sat i gang, og FP ikke ved fremsendelse af kontrakten gjorde dig opmærksom på, hvordan du kunne fortryde aftalen ville jeg ikke betale, men der i mod henvende mig til en advokat. Du kunne i din "opsigelse", der under alle omstændigheder bør være skriftlig skrive til dem, at eventuelle bemærkninger til din opsigelse bedes stilet direkte til advokat blidder, bladder.

Firmaer, der opererer ved telefonsalg (ja, jeg hader dem af et godt hjerte) skal bare kvæles ved fødslen med trusler om advokater m.v. Ofte har de ikke, hverken de fornødne resourcer eller indsigt til at køre en sag. Hvis det ikke er evnen til at betale, men der i mod viljen skal der føres en civil retssag.

Ovenstående markeret med fed er lovstof, resten er udtryk for egne holdninger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)