Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Jyske Bank :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er en glad mand idag :-)

Som nogle sikkert har set, så har jeg nævnt, i andre sammenhæng, at jeg er ved at starte et ehandelsprojekt sammen med konen. Firmaet er stiftet og nu har vi så fået GO! fra banken. I første forsøg :-)

Så nu går der ikke længe før vi går i luften..

/ Charly

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:16
Cool! Tillykke med det Hvad skal I sælge?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 09:45
Kvalitets artikler til hunde..

Vi mener at der er et godt marked for det. Lige nu er der gået trend i det at have hund. Se bare alle de tv-udsendelser og magasiner der er for tiden.

Men hunden har jo altid været menneskets bedste ven og bliver nok ved med det :-)

/ Charly

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 15:13
Tillykke med det.

Man kan da i hvert fald siger I rammer en niche, så det er da positivt.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:52
Så sent som i går var der et længere portræt på Tv2Fyn om en fynsk hundefrisør som for et par år siden valgte at forsøge sig med online-salg af hundeartikler. Hun startede derfor www.loppetjansen.dk som ifølge indslaget genererer omsætning for flere millioner i dag og er den mest succesfulde internetbutik indenfor sit felt.
Det marked som du sigter efter med din nye butik må derfor i høj grad siges at eksistere og det er jo trods alt et godt udgangspunkt :)

Personligt synes jeg også at loppetjansen.dk virker noget amatøragtig i udseende og opbygning og kan du præsentere et site med (mindst) lige så gode priser, (mindst) samme kundeservice, (mindst) ligeså gode artikler, burde det også være muligt at trække en del af kundestrømmen fra Loppetjansen over til dig.

Held og lykke med projektet

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:43
Altså Charly

Det er Jyske Bank, der skal takke dig.

Du har været henne hos dem for at købe en vare - ikke for at få en gave.

mvh Hans

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:12
Dato: 21-11-2006 00:42:54 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Altså Charly

Det er Jyske Bank, der skal takke dig.

Du har været henne hos dem for at købe en vare - ikke for at få en gave.

mvh Hans

Det er nemlig rigtigt Hans.

Havde selv pågældende bank før, men som jeg gør når jeg går i Superbrugsen, så fandt jeg et andet sted og handle, da de ikke havde de varer jeg skulle bruge til den rigtige pris.

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 13:31
Det har du helt ret i Hans.

Men man bliver jo bare så glad :-) Især når man før har skulle kæmpe med banken for at få et projekt financieret.

/Charly

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 13:40

Kendte ikke loppetjensen.dk. Selv om jeg ellers har surfet en del for at lurer lidt på konkurrenterne. Løsningsmæssigt så er jeg ikke i tvivl om at kunne slå dem med flere meter. Jeg er jo så heldig at have de bedste kritikkere her på amino og så lever jeg jo af at lave den slags løsninger.

Men man skal ikke kimse af det faktum at loppetjansen.dk allerede ER etableret. Men det er dejligt at vide at der er et marked for det og det bliver super spændende at komme i luften. Desværre når vi nok ikke at få julesalget med i år:-(

Men glæder mig da til at præssentere jer for shoppen og få en masse brugbar kritik.

/Charly

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 13:42
Og så selvfølgelig lige en tak til Martin for en framragende guideline i Epusher ;-)

/ Charly

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)