Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskab i England

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en som har erfaring med opstart af selskab i England, og alt der medfølger - eventuelt nogle gode kontakter.

Hvis i har nogle positive erfaringer eller kan nævne nogle af fordelene ved at have et Engelsk selskab er jeg også meget interesseret i at høre mere om det.

På forhånd tak,

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:18

Hej.

Hvad håber du at opnå ved at starte et selskab i England?

Der skal være en rigtig god grund til at risikere at miste kontrol over sit selskab ved f.eks. at indsætte en "direktør/direktion" som du ikke kender.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et UK Ltd. kan bruges til mange ting - og er ofte en god idé hvis man vil handle lokalt i UK.

Man mister ikke kontrollen fordi der bliver sat en nom. direktør eller nom. shareholder ind - men det lyder da som en god skræmmekampagne... Cool Til gengæld skal der være en idé med at gøre det da administrationen og det økonomiske bliver væsentligt forøget.

Hvis man er bosat i DK er et UK Ltd. ikke specielt lukrativ da man bliver underlagt dansk beskatning og ligeledes heller ikke kan lukrere på den lave engelske moms.

Hvad har du i tankerne med et UK Ltd...? Så er det nemmere at rådgive dig Smile

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:24

Jeg benytter mig i øjeblikket af et UK Ltd. Det har kun givet mig problemer synes jeg. Bankerne vil ikke have noget med et UK Ltd at gøre. Det samme gælder hovedparten af de forskellige betalingssystemer der bruges i en webshop. Store leverandører kan også være meget betænkelige ved at handle med et UK Ltd...

xxx

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Jeg benytter mig i øjeblikket af et UK Ltd. Det har kun givet mig problemer synes jeg. Bankerne vil ikke have noget med et UK Ltd at gøre. Det samme gælder hovedparten af de forskellige betalingssystemer der bruges i en webshop. Store leverandører kan også være meget betænkelige ved at handle med et UK Ltd...

I hvilket land oplever du disse problemer ?

Der er flere tusinde Ltd. selskaber, kendte som ukendte som har fine aftaler med banker og leverandører.
Men det kræver du agere på "Ltd-vilkår" og i lande hvor Ltd. er brugt. Og så gerne en egenkapital på lidt mere end 1£. Jeg tror banker og leverandører i andre lande også skuler lidt til danske ApS'er - men sådan er det vel generelt når lande mødes på tværs.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 09:51

Per B. Lauridsen:
Et UK Ltd. kan bruges til mange ting - og er ofte en god idé hvis man vil handle lokalt i UK.

Planen er at åbne et UK kontor til August. Jeg bliver selv bosat i London en del af tiden og tænkte det nok var en god idé at have et engelsk selskab hvis jeg skulle handle lokalt.

Så vidt jeg har forstået er der ikke de samme omkostninger ved at starte et Ltd. som f.eks. et dansk ApS?

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 10:10

ennovation:

Planen er at åbne et UK kontor til August. Jeg bliver selv bosat i London en del af tiden og tænkte det nok var en god idé at have et engelsk selskab hvis jeg skulle handle lokalt.

Så vidt jeg har forstået er der ikke de samme omkostninger ved at starte et Ltd. som f.eks. et dansk ApS?

Så er det umiddelbart en super idé - specielt hvis du har eget firma lokation i UK.

Omkostningerne til opstart og administration er ca de samme - eneste forskel er kapitalkravet kr. 80.000 vs kr. 10.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 10:21

Ja - firmaet får et kontor der til August - men det er da super at der ikke er lige så højt kapitalkrav. Ville du ikke også foreslå at beholde det danske selskab til at servicere det danske marked, og anvende det engelske til det engelske marked?

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 18:25

ennovation:

Ja - firmaet får et kontor der til August - men det er da super at der ikke er lige så højt kapitalkrav. Ville du ikke også foreslå at beholde det danske selskab til at servicere det danske marked, og anvende det engelske til det engelske marked?

Alt efter hvilken produktsortiment - så jo bestemt. Der er flere gode muligheder for at kæde disse selskaber sammen - evt. med et Ltd. holding som ejer af begge selskaber.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)