Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress - de indkommende links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

nu er jeg her igen med et af mine berømte "dumme" spørgsmål.

Spørgsmålet omhandler min blog http://iryna.dk, hvor jeg får følgende besked på de indkommende links til bloggen:

"Denne kontrolpanelswidget bruger Google Blog Search til at vise dig, hvilke blogs, der linker til dig. Der er endnu ingen indkommende links. Det er helt ok; vi skal ikke nå noget."

Udover at formuleringen af beskeden jo nærmest er lidt provokerende :-) Så ved jeg at det ikke er rigtigt, for i det mindste nogle af mine venner linker til bloggen. Hvordan kan det være? Ville jo være fremragende hvis man kan se hvem der linker til mig :-)

De bedste hilsener,

Iryna

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 13:47

Den er da ikke provokerende! Jeg tror du opfatter venligheden som værende provokerende fordi du ikke er vant til at befinde dig i open source miljøet - og ja; det var måske en lidt vild fortolkning af dit indlæg Smile

Mht. de indkommende links: Jeg vil anbefale dig at tjekke den slags via google webmaster tools og ikke mindst Yahoo Site Explorer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

Krkli:

Den er da ikke provokerende! Jeg tror du opfatter venligheden som værende provokerende fordi du ikke er vant til at befinde dig i open source miljøet - og ja; det var måske en lidt vild fortolkning af dit indlæg Smile

Mht. de indkommende links: Jeg vil anbefale dig at tjekke den slags via google webmaster tools og ikke mindst Yahoo Site Explorer

Hej Krkli,

jeg plejer nu heller ikke at være sart :-D (og var heller ikke så seriøst ment).

Men troede jeg kunne stole blind på alt hvad der bliver nævnt i wordpress-backenden.. jeg prøver google webmaster tools og yahoo site explorer - tak for hjælpen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)