Man skal efter min mening ikke tænke over om der er nofollow på links i blogs og lign.
Det er selvfølgelig bedre at der ikke er nofollow på links, men jeg vil mene at du kommer længere ved bare at lave de indlæg, kommentarer og hvad der nu ellers er, i stedet for først at tjekke om linket har en betydning eller ikke. Jeg ser det måske lidt sådan, enten vil du have dine kommentarer/indlæg på siden og muligvis hjælpe andre, eller også vil du ikke.
når det så er sagt, så kan du finde ud af om der er nofollow på links ved at højreklikke og trykke vis kilde.
så lav en simpel søgning efter et et navn hvor du kan se der er link på, og står der så nofollow, er der nofollow på. ellers kan du også bare søge efter nofollow i kildekoden.
Der findes værktøjer og fx plugins til firefox du kan bruge, til hurtigt at se om der er nofollow på links, du kan evt søge i firefox plugins.
MVH Kim
Hej Kim.
Jeg er ret "grøn" indenfor dette område, og derfor jeg spørger.
Når du siger jeg skal højreklikke...HVOR præcist skal jeg gøre det? Og hvor skal jeg kigge efter "no follow" henne? Hvis jeg højreklikker på denne side, kommer der ca. 55.000 ord frem. Skal jeg kigge dem alle igennem, vil det tage hele eftermiddagen.
Og jeg har ikke hele eftermiddagen, til sådan noget, ej ehller til at skrive bloginlæg i blogs som der ikke giver noget til min side, hvis du forstår. Så jeg er meget interesseret i, om bloggen giver links til min side.
På det link du har lagt ind med Tools, kan jeg ikke finde det du siger skulle være der. Men igen, har jeg ikke brugt eftermiddagen på at lede efter det. Tror jeg er en rimelig almindelig person, der opgiver efter 1 minut, hvis jeg ikke har fundet hvad jeg søger :-D Men ellers en god side sikkert hvis man lige signer up.
Jeg tror du skal skære det lidt mere ud i pap, før jeg forstår det. Jeg er jo ikek lige så klog indenfor dette område som dig.
Michael
www.maler-maling.dk