Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du vil have valideret? Er det en validering af din HTML kode? Så vidt jeg kan se, så har du kun et enkelt flash element på din side og der er ikke så meget at validere i selve flash elementet, udover den kode du bruger til at embedde .swf filen på din side.
og så start fra en ende af, somregel er det sådan at nogen fejl i starten af et html domkument, skaber yderligere fejl længere nede i dokumentet.
Men der er så vidt jeg kan se ikke nogen fejl med koden til flashen, det er fejl såsom & tegn der reelt skulle have været skrevet sådan: & og fejl med ikke lukkede tags, altså brug af html 4 i et xhtml dokument fejl med måde tekstboksene bliver "valideret" da der bliver brugt kode som ikke er understøttet af lige den Doctype som bliver brugt på siden. osv osv. ja der er nogle stykker.
Line 75, Column 120:
there is no attribute "tmt:validate"
De henviser så til:
FAQ
item on valid flash. som igen henviser til: http://www.alistapart.com/articles/flashsatay.
Jeg har tidligere anvendt det med succes, men pga af en anden opstilling denne gang, kan jeg ikke rigtigt gennemskue det..:(
Jeg er godt klar over det med &, har rettet det, vil bare ikke opload før jeg havde rettet de andre fejl.. Jeg har afsluttet mine tags og jeg er sikker på "fejlene" forsvinder når de andre ting er rettet..
Line 75, Column 120: there is no attribute "tmt:validate"
De henviser så til: FAQ item on valid flash. som igen henviser til: http://www.alistapart.com/articles/flashsatay.
Jeg har tidligere anvendt det med succes, men pga af en anden opstilling denne gang, kan jeg ikke rigtigt gennemskue det..:(
Jeg er godt klar over det med &, har rettet det, vil bare ikke opload før jeg havde rettet de andre fejl.. Jeg har afsluttet mine tags og jeg er sikker på "fejlene" forsvinder når de andre ting er rettet..
tmt:validate referere til den form du har på siden, og har dermed ikke noget med flash at gøre. det er din tilmelding til nyhedsbrev formen som laver fejlene. grunden er at du køre med xhtml transitional, og den understøtter ikke "tmt:validate"
de skriver: "This error may also result if the element itself is not supported in the document type you are using, as an undefined element will have no supported attributes; in this case, see the element-undefined error message for further information."
Kender ikke så Meget til TMT Validation, men det ser ud som om at hvis du vil have den form skal validere hos w3c, så skal du bruge en anden form for valideringsmetode af felterne, altså en som bruger javascript på en anden måde. eller også skal du bare fjerne det helt, for javascript validering kan alligevel overrides af brugeren selv. så det er alligevel ikke en sikker form for validering.
Hæ, nej jeg kender ikke rigtig nogen færdiglavede forms, jeg laver dem selv fra bunden, så de ikke har sådanne fejl :) det er den nemmeste måde, da færdiglavede tit har sådanne fejl som gør at siden ikke validerer.
Men du kan gøre det at du laver serverside validering af formen i stedet for at du laver javascript validering af formen. så vil du helt sikkert ikke rende ind i den type problemer. og yderligere er du også bedre sikret mod spammere end du er nu.
Så mit forslag er at du fjerner alt på formen som har noget med TMT at gøre, og laver så valideringen via PHP. det er langt mere sikkert. Ved ikke om den allerede validerer formens indhold via PHP også, men den metode du bruger nu sikre ikke imod spammere, hvis det er det der er formålet.