Hej Mette, Der er vist allerede slået på tromme for det en gang i tråden. Jeg vil nu også gøre det: BRUG "All in One SEO pack". Så behøver du ikke fedte med alt det andet. Jeg har den installeret på 3 sites og det kører uden problemer. Samtidig har jeg også lavet egen struktur i indlæggene, som også beskrives i tråden. Det kører snorlige. Jeg tror at du - ved at involvere .htaccess og andet godt - gør det mere bøvlet for dig selv end nødvendigt er. Venlig hilsen Bjørn Johansen |
Bjørn Johansen:Hej Mette,
Der er vist allerede slået på tromme for det en gang i tråden. Jeg vil nu også gøre det:
BRUG "All in One SEO pack". Så behøver du ikke fedte med alt det andet. Jeg har den installeret på 3 sites og det kører uden problemer.
Samtidig har jeg også lavet egen struktur i indlæggene, som også beskrives i tråden.
Det kører snorlige.
Jeg tror at du - ved at involvere .htaccess og andet godt - gør det mere bøvlet for dig selv end nødvendigt er.
Venlig hilsen
Bjørn Johansen
Bortset fra at mit navn er Lone, skal du have tak, det var jo noget nemmere, er installeret og kører nu......