Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kampagne "under gennemgang"

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har oprettet min første adwords kampagne nogensinde - men nu står den med en status "under gennemgang" - hvad betyder dette reelt, og ved nogen hvor lang tid det vil tage for at den bliver aktiveret af google?

Bendtsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:32

For mig tog det en enkelt dag.

Det google gør er, at de går ind og tjekker alle dine oplysninger du har indtastet er sande eller ej, samt tjekker de det valgte site.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:49

Det sker forholdsvist hurtigt, som regel indenfor et par minutter og højst efter et par timer. Det er en automatisk proces. Går der meget længere tid, altså flere dage, skal du skrive til Google, da der kan være opstået en fejl i processen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:50

PR-Gruppen var hurtigere på tasterne Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:02

Ok, lavede den i går og den står stadig under gennemgang?

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 10:13

Bendtsen:

Ok, lavede den i går og den står stadig under gennemgang?

Ja, den burde være aktivSmile

Men hvis det ikke haster meget, så vent til i aften. Hvis den stadig ikke er aktiveret, så skriv til Google så de kan aktivere den manuelt.

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:23

Sidst jeg lavede en kampagne med 10 annoncer tog det næsten en uge. Så du behøver ikke bekymre dig før om et par dage :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 00:07

Hej Bendtsen

Jeg har oplevet at nye Adwords brugere, som bliver oprettet helt fra bunden af, ofte tager længere tid at få gennemgået deres kampagner. Dette kan også komme på tale med relative nye Adwords brugere.

De fleste kunder jeg har arbejdet for, har dog haft Google i et stykke tid, og her går gennemgangen langt hurtigere. Det sker ofte indenfor et par minutter og så er alt gennemgået i kampagnen.

Du kan altid prøve at skrive til Google, hvilket kan fremskynde processen. Men kampagnerne plejer som ofte at blive gennemgået meget hurtigt - det har Google jo også en fordel i.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 19:18

Hej Rene

Ved du hvilken mail adresse man skal skrive til, den står nemlig stadig - under gennemgang?

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:04

Prøv at sende dem ind til gennemgang igen. 

Dette kan du blandt andet gøre ved at ændre en ting ved annoncen og ændre det tilbage igen med det samme. Det plejer at hjælpe på det. 

Du vil højst sandsynlig få samme svar fra Google - Det kommer bare først om et par dage / uger alt efter dit forbrug. Til en anden gang kan du kontakte dem via Hjælp knappen inde i kontoen.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)