Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En nye tråd;) jeg vil gerne har en antikviteter handler i nær eller i fjern fremtid.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys;) Nu har i brokkede jer lidt, at i kan helt forstå mit spørgsmål;)

Jeg vil gerne være antikviteter handler, når jeg i dag bliver færdig med min uddannelse. Jeg vil studere økonomi og derefter vil jeg læse historie på uni. Jeg har stor interesse i bøger, frimærker, smykker, ure og andre varia ting. Jeg samler selv på frimærker og bøger. Og overvejer meget, at starte med, at samle på ure i en meget nær fremtid. Jeg regner med at bruge, min samling som en slags startkapital til min antikvitet butik. Jeg kigger et par gange om dagen (nogen gang 5 gange om dagen) på auktion hjemmesider jeg bruger 2 hjemmesider. Bruun Rasmussens auktionshus og Lauritz.com. Til at få en bedre indsigt, på de forskellige priser, på de vare som jeg vil sælge, uden i fremtiden.

Frem til mine spørgsmål…

Har i nogen forslag til min næste bog, som jeg skal læse. Den skal selvfølgelig handle om antikviteter?(læser lige pt, uden omsvøb af Richard Branson, men den tegner sig som en god bog men har kun læst omkring 60 sider)

Hvor stor en værdi af vare, (her til mit tilfælde er det antikviteter) tror i man skal ha, for at starte ordentligt. Og overleve i den her branche? Jeg tror selv, hvis man har omkring 50-70000kroner i vare(antikviteter) plus 10-15000kroner i startkapital i penge. Er nok til at overleve, i denne her branche? Det er bare min mening, og er ikke helt sikker på at, det er nok eller måske for meget? For har ingen i min omgangkreds, som er iværksætter elle ved noget om det.

Tror i at min uddannelse er nok, når jeg får den. Til denne her branche?

Har i nogen ideer til, at få mere vide om antikviteter og priser, udover at se på auktionshjemmeside og bøger?

Mv. s. Mccullan

P.s. Hvis i kender nogen antikviteter handler, som mangler en til at hjælp lidt så er jeg interesseret. Skal være i Nordsjælland..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)