Normal.dotm 0 0 1 275 1571 TT 13 3 1929 12.0 0 false 18 pt 18 pt 0 0 false false false
Tager I krisen for gode varer?
Lad være med dét og sælg flere af jeres.
Krisen har forlængst ramt os, og dét er et faktum. Men det er ikke ensbetydende med, at vi skal acceptere den. Hvis vi bare venter på bedre tider, så risikerer vi at vente meget længere end, vi har råd til.
Krisen må for alt i verden ikke paralysere og gøre os apatiske. Når kunderne er langt færre end ellers, så skal der gøres noget ved det: Passive tider kræver en aktiv indsats. Vi skal trænge igennem for fuld kraft og overbevise såvel gamle som nye kunder om, at de ikke kan undvære vores service.
Og hvordan gør vi så dét? Dét gør vi ved, at I fortæller mig om jeres virksomhed. Hvem er I? Hvad tilbyder I? Hvad er jeres budskab? I ved, hvad der skal siges, og jeg ved, hvordan det skal siges.
Som tekstforfatter & konceptmager kan jeg forvandle selv de mest ”kedelige” oplysninger og budskaber til en levende og læsevenlig tekst & idé. Jeg lever mig ind i jeres virksomhed og fremhæver jeres styrke i form af interessante og spændende koncepter, overskrifter og tekster.
Og hvem er jeg så? Jeg er en reklamemand med 10 års erfaring, først på reklamebureau i 8 år og sidenhen 2 år som freelancer (til dags dato).
Jeg leverer alt indenfor tekst & koncept: web, salgsbreve, foldere, brochurer, annoncer, direct mails, flyers, radio spots, bannere, artikler, etc.
Se mit arbejde og læs kundereferencer på: www.tt-tekstforfatter.dk
Vejledende priser (ekskl. moms)
Salgsbrev: 2.500 webtekst: 3.000-5.000 Folder: 3.000-5000
Brochure: 3.000-5.000 Pressemeddelelse: 1.800
Tag første skridt imod bedre tider: Ring for en snak eller et uforpligtende møde på 3025 5151.
Med venlig hilsen
Thomas Høedt Thomsen Tekst & koncept TT Tekstforfatter Saxogade 111, 4. Tv. 1662 København V Tlf.: 3025 5151
|
Er dette et tilbud eller en debat?
Og har du ikke postet det samme tidligere?