Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Deal på Akamai CDN.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutter - vi (www.vps.net) har signet en partner deal med Akamai der giver os adgang til nogle meget gode vilkår. Vi har nogle ret stramme commitments (mange mange TB) og dem forsøger jeg at dække ved at invitere udvalgte kunder ind i folden til særligt gode priser.

Kender du Akamai?
Hvis ikke kan du læse om dem på www.akamai.com. Det er verdens største CDN (Content Delivery Network), og står bag ca 20% af internettet (ja, de hoster 1/5 af hele nettet). Herunder Itunes, MySpace, Amazon, cNET og mange andre.

Hvad er en CDN?
En CDN kan hjælpe dig meget hvis du har store udsving i din traffik (beredskabsstyrelsen bruger f.eks. Akamai for at sikre at de kan klare en ekstra belastning hvis der bliver brug for det ved naturkatastrofer etc), eller hvis mange af dine kunder kommer fra flere forskellige lande. Akamai har mere en 65000 webservers placeret i så og sige hvert hjørne af verden, og de sikrer at dit website bliver vist til dine besøgende fra den server der er tættest på dem. Så og sige alle store Web TV sites bruger Akamai i en eller anden udstrækning. 

Der er mange andre fordele ved Akamai, men det bliver hurtigt en smule nørdet. Zmag's har lavet den her blogpost der fortæller mere om hvorfor Akamai er cool. Den forklarer det meget godt. 

Så hvad er dealen?
Det kan jeg ikke fortælle her :(
Ja, jeg ved det er håbløst, men vores kontrakt med Akamai forbyder mig at fortælle om priser offentligt - men send mig en email på ditlev@uk2group.com. Husk at sige hvor meget traffik du vil købe (minimum 1TB, og priserne bliver lavere jo mere du køber).
Der er ingen kontrakt eller løbende omkostninger. Køber du f.eks. 10TB, men bruger du kun 1TB om mdr, så holder din traffik i 10 mdr. Når du ikke hare mere tilbage, kan du bare fylde din konto op igen - det er pay-as-you-go, ligesom mobil telefoner uden abonnement

Så skriv til: ditlev@uk2group.com og få et godt tilbud på verdens bedste CDN fra Akamai

:)
D

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)