Nu har jeg gået med idéen om at forhandle tasker på MILLA-PETIT Mødrene skal også kunne forkæles med noget lækkert...når nu de små poder har fået nyt ;) Jeg har også fundet nogle lækre italienske tasker, som jeg allerede har solgt en del af ![]() Men...mere vil jo have mere...som bekendt! Og nu er det så, at jeg har forelsket mig så absolut og aldeles i nogle vildt lækre Designer Tasker ![]() ( sorry Peter) ![]() Jeg har brugt...oceaner af timer...på at finde dem...The Real Ones! MEN...det er noget af en JUNGLE!!! Jeg har fundet masser af suppliers...MEN så er det jeg opdager, at det er replicas! Jeg vil KUN forhandle ÆGTE varer...men HVOR finder jeg suppliers, som forhandler den ÆGTE vare for resale??? Jeg ved, hvad jeg skal kigge efter for at checke ægtheden...men synes efterhånden, at det virker, som om rigtigt mange er replicas??? P.S. Hvis taskerne er Made in Italy...kan jeg så gå ud fra, at alle kinesiske suppliers KUN har replicas??? Jeg håber så meget på, at nogle af Jer geniale Aminoer...vil og kan hjælpe mig videre herfra! |
Designer Tasker - HJÆLP!!!
For er det sådan nogle som Gucci eller Louis Vuitton .. Hmm.. Så tror jeg godt du kan skyde en lang pil efter det :/ .. De sælger kun til helt specielt udvalgte butikker.. Og hvis du vil til at sælge, så skal du købe et stort parti, igennem en af disse butikker vidst nok !.. Fx Magasin eller sådan noget.. Og så er din fortjeneste snart væk !!.. |
|
Hej Pia Prøv at gå ind på www.ciff.dk eller www.cphvision.dk Se hvad der har været af udstiller af taskeagenture. Der skulle du nok kunne finde noget. God vind Anne |
Anne Fogel - smykker med mod
Hej! Nej det er ikke de mærker du omtaler ;) Jeg er godt klar over, at det ville blive meget svært med de mærker... Det bliver det nok også med de, som jeg har øje på...men dagen i dag har måske åbnet en dør lidt... Jeg håber i hvert fald, at jeg havde heldet med mig! |
Hej! Det lyder som en god idé :) Jeg har også brugt meget tid på at checke Alibaba + Keytrade...måske var jeg uheldig? Men jeg fandt kun Replica begge steder... Vi har et par kontakter...med god kontakt til det land, som producerer disse tasker...The Real Ones... Så jeg har tænkt mig...også at tage en snak med dem...om de kan hjælpe :) |
|
...ellers må du vel bare et smut til Italien og lave lidt power-shopping. |
Det er ikke producenten (farbriken) man skal snakke med,,, det er ejer af brand''et. Producenten hvis de sælger blive det automatisk til "kopi" vare... |
Ja det kunne være lækkert...i denne kulde ;) Jeg har af lange omveje nu endelig fundet ud af, hvor jeg skal henvende mig :) |