Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koster samfundet 700.000 kr om måneden!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:50
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:42

Jeg får fejl, når jeg trykker på linket.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:45

Det er grotesk hvad der bruges af skattekroner på disse typer.

Ferieture med ledsagere/vagter til eksotiske rejsemål mv.

Noget som lavtlønnede, svagtstillede, hårdarbejdende personer kun kan drømme om.

Måske skulle de blive kriminelle stedet, og blive passet i hoved og.... .

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeld ham super six, så kan det være han kan vinde nogle af pengene tilbage

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:37

Skulle det være et modsvar til "the beast from the east" ;-)

TobiasB:

Tilmeld ham super six, så kan det være han kan vinde nogle af pengene tilbage

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:04

Undskyld mig, men jeg fatter INTET af de indlæg der kommer i denne tråd!, skal vi tage udgangspunkt i hvad en psykisk syg person siger til BT...nej nu må i fandme. 

Hvis ikke der skal bruges penge på netop denne type farlige personer, der oveni købet allerede HAR fået en behandlingsdom, ja hvor så? 
Jeg er rigtig rigtig glad for at disse personer holdes væk fra offentligheden og mine børn. (selvom de har svært ved at holde på ham)

Om han så får den rigtige behandling, kan jeg ikke tage stilling til, men når man som ham ikke kan se forskel på om man gør ondt eller godt (og allerede har gjort ondt), ja så skal man i behandling!. 

Men ak, hvad sker der når en person kommer ud fortidligt, så kæfter vi først op når han har gjort noget forkert igen ikke?

700000 kr. er åbenbart prisen for at behandle manden, også må vi da håbe at der kan finde en langsigtet løsning der kan hjælpe ham. Han er trods alt kun 21 år, så lad os håbe det!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:11

Hej Boysen

Jeg er fuldt ud enig med dig men mener  så bare der må findes andre metoder som ikke ville koste de penge!

Tager vi udgangepunkt i den unge mand har han været smuttet flere gang og skal med sine 2m i højden og 150 kg kun kigge ondt på dem som passer ham og han er en fri mand (for en stund) så vidt jeg ved har han allerede være smutte mange gang nu!

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:19

Det er udentvivl en lorte løsning, både for manden selv og ikke mindst for de mennesker (ofte kvinder) der skal passe på ham. Desværre er det bare altid økonomien der er i fokus, hvilket det også er i denne tråd.

Hvor ville jeg ønske at systemet i stedet for kunne se på andre muligheder end bare at fylde psykisk syge med medicin. Jeg har både som redder og som pårørende til en der for 5 år siden blevet skitzofren set, hvordan den "nemmeste" løsning altid er medicin. 

Men det ender desværre altid ud med at det er økonomien der debatteres, i stedet for metoden. 

Vi skriver 2010 og vi burde have bedre redskabet. Så er jeg egentlig ligeglad om det koster 700000 kr. eller 2 mill pr. måned, bare der er en langsigtet løsning til at hjælpen individet og i længden også samfundet hvori han skal leve.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:26

Boysen:
Vi skriver 2010 og vi burde have bedre redskabet. Så er jeg egentlig ligeglad om det koster 700000 kr. eller 2 mill pr. måned, bare der er en langsigtet løsning til at hjælpen individet og i længden også samfundet hvori han skal leve

Hvor er det rar man kan se tingene på den måde jeg forstår udmærket hvad du mener.

Jeg har det bare med at sætte ting i perspektiv og nogen gange nok de forkerte ting for kan man hjælpe alle nej det kan man ikke, men man høre tit om andre "grene" hvor der ikke er kriminalitet indblandet bliver syltet og svage psykiske syge får slet ikke hjælp! så er det bare sådanne ting her kan gøre mig harm.

/allan

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)