Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre min side?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg hoppet på Thorborg vognen og jeg syntes den mand, er forfriskende og inspirerende at lytte til :)

Han minder en om de vigtige ting.

Og en af de ting der er løbet lidt af sporet for mig er - min målgruppe.

Jeg har lavet min hjemmeside og er sådan set rimelig tilfreds med den indtil videre, den er ikke færdig endnu da jeg ændrer løbende, men jeg arbejder hele tiden på den.

Meningen var at min målgruppe udelukkende skulle være mindre virksomheder såsom konsulenter, frisører, tatovører etc. samt private.

Men når jeg kigger på min forside, som jeg gør tit, så syntes jeg ikke rigtigt den fanger og oplyser om de ting jeg har nævnt. Altså at min målgruppe er mindre virksomheder og KUN dem.

Så det jeg vil spørge om er, om der er nogle råd til hvad der skal være på min forside?

Jeg tænker på

- Rykke flashen ud i siden og gøre den smallere.

- skifte flashen ud  med noget tekst der beskriver processen fx. 1 trin - kontakt , 2. trin - præsentation af visuelt design, 3- trin du har din side. Og så lave noget grafisk illustration der viser disse trin. (1 trin - håndtryk, 2trin - billede af et blackboard eller sådan noget, 3trin - bling)

-Så tænker jeg meget på at det skal være klart og tydeligt hvem der er min målgruppe, så evt. på en eller måde skrive på forsiden at hvis du har en mindre virksomhed så er du kommet til den rigtige leverandør. Og så ændrer jeg min pris - som jeg gør her imorgen regner jeg med.(tager lidt til for jegh skal ændre flash animationen også)

Men hvad syntes i om disse tiltag - og kom MEGET gerne med bud på hvad jeg mangler på min side og hvad jeg kan gøre anderledes.

Min side er : www.onedrop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:06

Jeg tænker jamaica, hash og langt skæg (tror det er farverne).

Bryder mig ikke om de streger bag siden

Der mangler noget større og tykkere tekst der viser hvad du laver på din side

Mikkel

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:08

mangler den større tekst, på forsiden? :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:12

Jeg synes selve temaet er nyt og spændende. Godt brug af farver, og nydelig opstilling.

Dog er indholdet på forsiden meget traditionelt. Gode salgsargumenter, men de trænger noget mere grafisk til at bakke dem op. Det kunne bl.a. være noget interaktivitet. Du bruger det allerede i din "slider", så hvorfor ikke også tilføje til effekter til de tre bokse nedenunder eller menuen? Det kan være små ting, såsom "fade" eller "zoom", alt med det formål at fremhæve det.

De andre sider er meget informerende. Det er en god ting, da det er det man søger når man navigerer videre fra forsiden. Men... der er stadig masser af plads du kan udnytte, til at manipulere dine besøgende. F.eks. kunne det være meget relevant at smide kontaktinformationer eller en henvisning til kontaktsiden ud i menuen til venstre, hvor der ellers ikke er noget. Jeg ved godt folk "bare kan klikke på 'Kontakt' i menuen", men nogle gange hjælper det at placere elementer flere steder. Kontaktoplysninger er jo ofte det man leder efter, når man har læst "Om os" og kan lide din virksomhed.

Ellers kunne man jo altid placere lidt grafisk eye-candy under menuens links, så det ikke ser så tomt ud. Det kan f.eks. være et tilbud på hjemmesider eller SEO. Noget som fanger og kan hjælpe dine besøgende med at tage beslutningen om at det skal være din virksomhed de bestiller hos.

Jeg håber det kan bruges.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:16

JaskoB:
Så det jeg vil spørge om er, om der er nogle råd til hvad der skal være på min forside?

Hej

Vi starter lige med at gøre det nemt www.onedrop.dk sådan!

Jeg ville gøre den baggrund mere usynlig den er alt for kraftig, ligesom valget af dine farver i de 3 bokse de er meget skarpe og giver ikke mig lys til at blive på din side.

Edit: Lige en ting mere din side mangler DocType

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:50

Spændende,
Jeg ville nok også tone baggrundsfarverne lidt ned.. jeg er dog ikke sikker på at boks-farverne skal ændres..

Og hvis man må spørge.. - Hvad laver det "Bricksite" link nede i hjørnet på din side..

og..  -> http://www.bricksite.com/main/example_sites

Er bricksite ikke et 1,2,3 template for lige som 123hjemmeside.dk? .. og i så fald, kan man tillade sig at sælge sådan bras?.
Eller har jeg misforstået noget?..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11

Alle undersider er unikke url , vis er dygtige hele vejen igennem ingen små finesser fejl .

Vis gerne nogle grafisk funktioner i banner , som viser i kan noget unikt

Frem med CVR nummer , alle kan bedste lide at forhandle med et firma , virker mere troværdigt

Lav gerne blogs nyheds blog på siden skriv dette også kan tilføjes , jo flere moduler der tilføjes , mod ekstra betaling jo flere kunder får i.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)