Hej alle, Jeg er på udkig efter noget inspiration til et debatforum. Hvilke debatforummer benytter I, som I er tilfredse med? (Udover Amino). På forhånd tak. |
xplayn.com - esports forum
Mvh. Frederik Grønholdt Petersen
xplayn.com - esports forum
Mvh. Frederik Grønholdt Petersen |
Jeg synes et forum afhænger rigtig meget af hvor mange brugere der er aktive, og ikke af så meget andet. Enhver kan jo sætte et phpbb forum op der virker nogenlunde tilfredsstillende, men hvis der ikke er nogen der poster eller svarer på dine spørgsmål, er ideen jo ligesom gået tabt. For mig betyder det ikke så meget hvordan forummet ser ud, da de som sagt anne fungerer nogenlunde ens, det vigtigste kriterie, synes jeg, er at der er nogen der svarer på mine spørgsmål, og nogen der tager diskussionen op. Jeg spiller selv diablo 2, og bruger forummet d2jsp.org. Der er som regel døgnet rundt, lidt over 500 online medlemmer, og du skal holde tungen lige i munden for at følge med i vigtige topics. Derudover er deres post-tracking system langt bedre end det er her på amino. |
Spørgsmålet er måske, hvordan får du en debat igang i et nyt forum ?
Mikkel |
Det ville jeg også helt klart sige var et bedre spørgsmål, med mindre du leder efter specielle funktioner, som gør nogen fora specielle... Men til det er jeg ikke lige stødt på noget der har fanget min opmærksomhed. |
faktisk bruger jeg mest amino.dk , jeg kender ikke rigtigt nogle andre der fungere og det vigtige ved et forum at det skal fungere er folkene bag har styr på tingene , og det har i den grad amino.dk tema Jeg Kender ingen danske erotisk forummer der er målrettet mod mit emme på min side , med måske er der ikke nok gang i denne målgruppe , derved kan startes et forum om dette emme.? |
Bruger mest tid på mit eget spillemaskine forum, samt byggeriets forum og ikke mindst Lav det selv. De dækker både arbejde og hobbyén...:) |