Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webshop- ville i bruge det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet på et projekt i et stykke tid som stort set er færdigt, jeg vejrer dog lige stemningen inden jeg lancerer det.

Planen er at tilbyde en gratis webshop som en ekstra funktion til projektet. Webshoppen har de samme funktioner som de fleste andre webshops, hvor brugerne selv kan lægge varer ind, ændrer priser osv uden at have noget kendskab til programmering. Jeg stiller domæne og serverplads til rådighed (mitdomæne.dk/dinwebshop), og shoppen bliver sat op til at modtage betalinger via Paypal/Mastercard samt Visa.

Jeg vil ikke komme nærmere ind på selve projektet her, men selve projektet bliver også gratis at benytte sig af.

Ville i bruge det?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:48 | Låst

Hej

Det ville jeg helt sikkert, jeg har ledt efter en løsning og har kigget på de forskellige udbydere af webshops, og løsningerne ligner stort set hinanden selvom priserne varierer meget. Men det er første gang jeg hører om nogle der tilbyder det gratis, så det lyder rigtig spændende. Hvornår regner du/i med at starte op?

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:05 | Låst

bliver det så ikke en subdomæne webshop altså jeg får en webshop ikke på eget domæne , med som de andre gratis tilbud , som er en subdomæne webshop.

Det er jo del svære at søgeord optimere en subdomæne webshop og at huske url hvor man fandt webshoppen

Det er også svære at få en webshoppen til fremtræde seriøse vis den ligger som en subdomæne webshop

Det er ikke et produkt jeg ville vælge , jeg ville heller betale 15.000 -50.000 kr og få noget brugbart

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)