Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opretter jeg affiliate reklamer på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har købt et domæne hos one og er gået i gang med at lave en hjemmeside via deres hjemmeside program. Jeg vil gerne have reklamebanner på siden, men hver gang jeg prøver at installere disse, er det kun selve koden for linket som kommer frem.

Jeg har været inde hos Tradedoubler og kopiere koden til det rigtige banner, men jeg ved åbenbart ikke hvor det er jeg præcist skal sætte det ind?

Er der nogen som kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:34

Før du indsætter koden skal du nok fortælle dit hjemmesideprogram, at du indsætter en kode. Har du ikke en knap med "krokodillenæb" eller en knap hvorpå der står "HTML", "script" eller lign.? I så fald klikker du på den knap og indsætter koden, hvor du vil have linket.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:36

Hvis du gør det i hjemmesideprogrammet, så skal du lægge banneret ind som et billede og herefter indsætte et link (dit affiliatelink) i billedet.

Hvis du vil indsætte hele bannerkoden, så skal dette istedet gøres i kildekoden, som du finder ved at klikke på "Filemanager", "TextEditor", "Filer", "Åbn".

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:52

Jeg fulgte din ledetråd Nicolaj. Tak for hjælpen begge to:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

Hvordan ved jeg, hvilken der er kildekoden? Bare så jeg ikke laver mere rav i den end, at jeg har gjort.

Jeg beklager, at jeg har et hevet et gammelt indlæg op, men det passer fuldstændigt til min situation, og så var jeg fri for at skrive det hele igen. Resten har jeg fundet ud af.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)