Hej alle sammen, jeg er ny her og det er jeg fordi efter at havde kigget rundt på de forskellige forum syntes jeg amino er det bedste, derfor vil jeg skrive lidt om hvad jeg går og håber på at lave. Jeg har nu været 4mdr i Thailand hvorfra jeg har siddet med en ide om at købe sandaler i Kina og sælge i Thailand.Jeg har i de sidste dage tænkt meget på at få produktet ud i den store verden. Jeg har været i Kina og snakket med skoproducenter og har oplevet skoindustrien både på godt og ondt. Der bliver lavet meget kopi og jeg har været meget forsigt med at udvælge et produkt. For at holde mig væk fra kopi har jeg nu bestilt en mould(sål form) får at få mit eget produkt. Der går 4uger før jeg får prøven.Prisen er god samt designet men om kvaliteten følger med vil tiden vise. Grunden til at jeg skriver her er fordi mine evner er ikke så store, det eneste jeg kan på nuværendetidspunkt er at lave et sandal konsept.med produktet og ideen omkring.Konseptet er ala www.fitflop.com et firma der startede i 2008 og er nu verdenskendt. En ting er at lave et produkt men en anden er marketing og sammenarbejdspartnere. Hvis der er nogle der var interesseret i at være med til et nyt produkt kan i maile mig:murer@facadefugning.dk Som jeg ser det, er at hvis man har et konsept med et godt produkt, så handler det bare kunom hvem der sidder bag for at det får succes. Mvh Dan Johansen
|
Import af sandaler fra Asien.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)