Kære Aminoer, Har et koncept der mangler kant og koncept udvikleren er (midlertidigt) ramt af inspirations mangel Hvordan kan konceptet fange opmærksomhed/nyhedsværdi noget der gør det anderledes(wow og faktor)? Hvordan kan dette koncept markedsførers så det fanger opmærksomhed? Har du nogle spændende forslag hvordan jeg kan forbedre konceptet og gøre den mere skarp/interessant? Alt feedback tages imod med glæde. Ide/Koncept: Bringe Spa oplevelsen hjem til de travle kvinder i form af håndlavede 100 % naturlige SPA hudpleje produkter.......(sælge hudplejeprodukterne til B2B). Målgruppe: kvinder mellem 20-35 år
1000 tak fordi du tager tid til at læse indlægget!
|
Hvis produktet allerede findes, bliver det nok ikke så nemt at skabe nyhedsværdi – medmindre der er noget ekstra smart/nyt i netop dit produkt...
Er dit produkt magen til 60 second spa af Biosilk?
Målgruppen på 20-35år kender højsysandsynlig til et tilsvarende koncept/produkt så igen nyhedsværdi at hente...